A tizennyolc éves Romain mielőtt beleveti magát az esti buliba, felkeres egy drogdílert, hogy kipróbáljon egy újfajta tablettát. Az éjszaka folyamán felvesz egy sérült nőt, aki minden előzmény nélkül szétveri a fejét a kocsi műszerfalában, és meghal. A események innentől bizarr fordulatot vesznek, és elmosódnak a valóság és a szürrealitás határai.
A Veszetteket David Moreau íra és rendezte, aki a Them (Ils), A szem (The Eye) és a Magukra maradtak (Seuls) című horrorokat is jegyzi. Ahogy látszik, Moreau nagy rajongója a horror műfajának, az egysnittes ötletét pedig a 2015-ös, Victoria című német film adta.
Amikor egy snittben veszel fel valamit, a technikai nehézségek ellenére ez egyfajta realizmust eredményez, mert nem tudsz irányítani semmit
– mondta a rendező a CBR-nek adott interjújában.
– Amikor egy snittet csinálsz, el kell vesztened a maradék kontrollt is. Teret akartam adni a szereplőimnek, hogy önmaguk lehessenek, és a dokumentumfilmekhez hasonló realizmust teremtsünk, mindezt egy zsánerfilmben
– tette hozzá.
A Veszettek szerepelt a spanyol Valladolid Nemzetközi Filmfesztivál, a katalán Sitges és a texasi Fantastic Fest programjában is. „Ez az időtlen francia horror arra emlékeztet, hogy milyen innovatív tud lenni az indie horror” – írja a Screen Rant szerzője, és kiemeli, hogy ugyan kevés a véres jelenet, de a film tele van feszültséggel, és a néző fantáziájára bízza a szörnyűségek elképzelését. A The Guardian szintén dicséri a filmet: „Ez az egysnittes francia horror lenyűgöző ujjgyakorlat a feszültség- és atmoszférateremtésben.”
A Veszettek premier előtt a BIFF – Budapest International Film Festival programjában látható november 2-án, a Kristály Színtérben, a haza mozikba pedig december 19-én kerül, az ADS Service forgalmazásában.