Ha nem is túl gyakori, de nem is kifejezetten ritka, hogy népszerű előadó egy fikciós elemekkel tarkított dokumentum- vagy koncertfilmben dolgozza fel a pályáját vagy állít annak oltárt, megtette ezt a Metallica is Antal Nimród rendezésében, de Azahriah is tavaly. A The Weeknd pedig a jelenkor egyik legnagyobb sztárja, 2022-ben megengedhette magának azt is, hogy lemondja a teljes európai arénaturnéját – köztük a Budapestre meghirdetett állomással –, mert olyan jól fogytak a jegyek, hogy úgy döntött, egy évvel később inkább stadionokban járja végig a kontinenst; így is tett, a magyar rajongókat pedig hoppon hagyta, nem pótolta a fővárosi fellépését. Idén pedig világrekordot állított fel a Spotify-on, a Blinding Lights című slágere lett a legtöbbször streamelt dal 4,8 milliárd lejátszással. Szóval ő aztán megengedheti magának, hogy egy egész estés mozifilmben ünnepelje magát, noha ez nem egy jó befektetés, a Robbie Williamst életét feldolgozó A Better Man is csúnyán elhasalt a pénztáraknál, noha egészen kiváló lett és valószínűleg sem a producerként is közreműködő TheWeeknd, sem a Hurry Up Tomorrow finanszírozója, a Live Nation nem fogja viszontlátni az alkotásra elvert 15 millió dollárt és még utólagos reklámhaszna sincsen, hiszen ha valaki szerte a világon mindenhol telt ház előtt lép fel, akkor nem igazán tudja már tovább bővíteni a közönségét.

Más kérdés, hogy a film gyengébben sikerült, mint bármelyik fentebb említett hasonló próbálkozás. A sztár saját magának egy fiktív mását játssza, akit noha mindenhol őrjöngő tömeg vár, teljesen szét van csúszva lelkileg, a volt barátnőjét hívogatja megállás nélkül esedező vagy éppen hisztérikus hangüzeneteket hagyva, és alkohollal és droggal próbálja a fellépések előtt színpadképessé varázsolni magát. Közben egy másik szálon egy fiatal lány éppen felgyújtja a – valószínűleg az otthonaként szolgáló – vidéki családi házat, kocsiba pattan és a The Weeknd koncertje felé veszi az irányt, az előadó és a kattant rajongó sorsa pedig egy ponton egybefonódik.