Én ott vesztettem el a fonalat, amikor Hoffmann Nóra és Maxim Zavozin, avagy Zavozin Maxim csárdást táncolt. Technikailag nyilván kifogástalanul. Zavozin – aki orosznak született, aztán amerikai lett belőle, később pedig magyar is persze – nagy igyekezettel csúszkált a jégen a magyar zenére, de, ma ezt így mondanák, a produkciója nem jött át. Hoffmann Nóra – akinek úgy mellesleg csupán angol nyelvű Wikipédia-szócikke van – részben kényszerből állt össze a sápadt képű orosszal, miután korábbi párja, Elek Attila sorozatos sérülések után visszavonult. A jégen is mutatós Hoffmann, Elek párost, amely méltó folytatójának ígérkezett a magyar jégtáncoshagyományoknak, kedveltük, Zavozint óhatatlanul Elek Attilához mértük, valószínűleg ezért nem tudta belopni magát a szívünkbe. A rendkívül csinos Hoffmann… Itt álljunk meg, mert már hallom, hogy megint az a fránya szexizmus, csak hát műkorcsolyában és jégtáncban az elérhető pontszám két részből tevődik össze, az egyik a kivitel, avagy a művészi hatás, amibe sok minden belefér a kűrruha szabásától és színösszetételétől a sportdiplomáciai kapcsolatokig, de az sem mindegy, hogy Piri néne ugorja a tripla axelt vagy a bálkirálynő. Szóval a rendkívül csinos Hoffmann Nórához, ne féljünk kimondani, nem illett a bús képű orosz (és „amerikai” és „magyar”). Ám a jégtánc világa már csak olyan, hogy kevés a hadra fogható férfi táncos, úgyhogy fölösleges finnyáskodni, Zavozinnak is örülni kellett.
Gigafizetést ajánlott Gulácsi Péternek az Inter, de csak most landolt Milánóban
A magyar válogatott kapusra és csapatára létfontosságú meccs vár a Bajnokok Ligájában.