A képviselők megtárgyalják többek között az M3-as metróvonal infrastruktúrájának rekonstrukciójáról szóló javaslatot. Sajtóhírek szerint az előterjesztés az áramellátási és biztosítóberendezési rendszerek, valamint a metrószerelvény vezérlési rendszerei közötti műszaki kapcsolatrendszer szabályozásáról szól.
Tárgyaltak a Széll Kálmán tér hulladékgyűjtőinek cseréjével összefüggő döntések meghozataláráról. A vitában Szentgyörgyvölgyi Péter, az V. kerület fideszes polgármestere szerint az nincs rendben, hogy a főváros munkáját a kerületek végzik el, jelen esetben az, hogy Őrsi Gergely, a II. kerület MSZP-s polgármestere teszi rendbe a Széll Kálmán teret és viteti el a sérült kukákat.
Kovács Péter, a XVI. kerület fideszes polgármestere a vitában úgy fogalmazott: Miért van az, hogy a budai ellenzéki vezetésnek megengedi a főváros, hogy helyette dolgozzon, de a XVI. kerületnek nem. – Vannak egyenlők és egyenlőbbek? – tette fel a kérdést Kovács Péter, aki arra utalt, hogy a fővárosi vezetés nem engedi meg a XVI. kerületi önkormányzatnak, hogy fedett buszvárókat helyezzen el a kerületben.
A IV. kerület, Külső Szilágyi út–Székpatak utca csomópontjában meglévő gyalogos-átkelőhely jelzőlámpás nyomógombos átkelőhellyé történő átalakításáról szóló vitában Wintermantel Zsolt, a Fidesz–KDNP frakcióvezetője hangsúlyozta: szomorú, hogy Újpestnek 29 milliót kell fizetnie egy jelzőlámpás kereszteződésért. Mint mondta, ebből talán jövőre lesz valami, az eset viszont 2019 május óta húzódik. Déri Tibor, a kerület ellenzéki polgármestere úgy fogalmazott: valóban 2019 óta húzódik a kereszteződés felújítása, de szerinte ezzel semmi probléma nincsen.
Ezek mellett tárgyalnak majd az egyes budapesti ingatlanoknak a magyar állam tulajdonába és Budapest V. kerület önkormányzata vagyonkezelésébe kerülésével kapcsolatos kérdések rendezéséről, amely több közterületet érint, köztük a Vörösmarty és a Podmaniczky teret.