Eredményesen lép fel a fogyasztóvédelmi hatóság az elektronikus kereskedelemben a megtévesztő termékeket értékesítő webáruházak ellen – ismertette nemrégiben az egyik legjellemzőbb probléma kapcsán Cseresnyés Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára. Jelezte, hogy az internetes áruházak kiemelt ellenőrzését a hat éve folyamatosan bővülő értékesítésben egyre jelentősebb szerepet betöltő webes forgalom indokolja, amely a 2017. évi 4,3 százalékról 2018-ban 4,5 százalékra, 2019 eddig eltelt időszakában pedig 5,6 százalékra nőtt. Az államtitkár szavai szerint viszont biztonságérzetet adhat a magyar vásárlóknak az, hogy az ITM-hez tartozó állami fogyasztóvédelem az elmúlt két évben több mint kétezer webáruházat ellenőrzött, és megállapította, hogy napjainkban az internetes kereskedők alapvetően betartják a jogszabályokat, vagyis jól működnek.
Bevallották, hogy mégsem olyan kiváló a termékük, miután nehézfémeket találtak az idehaza is kapható prémium csokiban
A bíróságon.