– Az egyik legfontosabb lépést tettük a Nemzeti turizmusfejlesztési stratégiában foglalt célkitűzések felé azzal, hogy az idén bevezetjük a korszerű digitális adatgyűjtést biztosító Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központot (NTAK). Ezzel közelebb kerültünk ahhoz, hogy 2030-ra elérjük az 50 milliós vendégéjszakaszámot és azt, hogy az ágazat adja a magyar GDP 16 százalékát – mondta a Magyar Nemzetnek a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, aki kiemelte: számításaik szerint a hazai turizmus részaránya a nemzeti össztermékből a 2014-es 10 százalékról 2018-ban 12,7 százalékra nőtt, míg idén elérheti a 13,2 százalékot.
A lakáspiacra is elhozza a fordulatot az akcióterv
Jelentős kereslet mutatkozik a lakáscélú hiteltermékek iránt a viszonylag magasabb kamatok ellenére is.