A mostani brexitviták fényében talán nem is olyan hihetetlen, hogy amikor a 80-as években komolyra fordult egy, a La Manche csatorna alatt létesítendő vasúti alagút megépítésével kapcsolatos ötlet, az ellenzők brit oldalon nem a költségeket sokallták, hanem az elszigeteltségüket féltették. Pedig a költségek elszaladása valós veszély volt, és az üzemeltetés sem volt eleinte olyan jövedelmező, mint remélték. A forgalom végül huszonöt éve, 1994 novemberében indult meg a brit Folkestone-t és a francia Calais közelében fekvő Coquelles-t összekötő Csalagúton, amelynek 50,5 kilométer hosszú, két, egyenként nyolc méternél nagyobb átmérőjű csövében a vonatok óránként 140 kilométeres sebességgel haladnak, míg a harmadik, középen lévő alagút biztonsági és karbantartási célokat szolgál. Az átkelés drágább, mint a kompközlekedés, de a menetidő alig 33 perc a hajók 80 percével szemben.
Orbán Viktor szerint szamárság azt mondani, hogy Romániában jobban élnek
Igazak-e azok az állítások, miszerint Románia jobban teljesít gazdaságilag, mint Magyarország?