Ugyan a teljes 2019-es esztendő turisztikai mutatószámai februárban válnak ismertté, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) szerint az előző évben történt beruházások, a kiemelkedő ágazati bevételnövekedés, a tovább bővülő vendégforgalom és a digitalizáció soha nem látott magasságokba emelte az ágazatot. Ebben jelentős szerepe van annak is, hogy hazánk biztonságos ország, ezzel együtt rengeteg vendéget vonzanak az elmúlt években végrehajtott fejlesztések Budapesten, amely a legnépszerűbb európai úti cél volt 2019-ben, továbbá az újonnan induló légi járatok is vendégvonzók. Az is szembetűnő, hogy a magyar családok a korábbiaknál jóval többet tudnak belföldi utazásra költeni, amiben a Szép-kártyának is komoly szerepe van. – A cél az, hogy Magyarország Közép-Európa vezető turisztikai térsége legyen, ennek érdekében folytatódnak a fejlesztések, a versenyképességet pedig 2020-tól naprakész szálláshelyi forgalmi adatok és áfacsökkentés segíti – hívta fel a figyelmet az ügynökség.
Félelmetes hanyatlásba kezdett Németország
Akkora a baj, hogy magával ránthatja Európát.