A zalaegerszegi Göcsej IC utolsó kocsijaként indították útnak az első új, belföldi forgalomra szánt másodosztályú IC+ kocsit, amely a MÁV saját tervezésű és gyártású járműve. Egyben ez az első, hazai forgalomba állított vasúti személykocsi, amelyik minden ülőhelyhez 230 voltos, valamint USB-csatlakozót kínál. (Kipróbáltuk, működik!) A most forgalomba állt IC+ mellé a napokban két újabb csatlakozik, az év végéig pedig 35 másodosztályú és néhány első osztályú kocsi kerül ki a szolnoki gyárból – mondta el lapunk kérdésére Kerékgyártó József, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója. Mint emlékezetes, húsz nemzetközi forgalomra szánt IC+ kocsi legyártását követően, tavaly augusztusban kezdődött el hetven darab, belföldi forgalomra tervezett IC+ összeszerelése. A teljes flotta harmincöt többcélú és harmincöt első osztályú járműből áll majd, várhatóan jövő nyárra állhatnak forgalomba. Az első három IC+ kocsi a Zalaegerszeget, Szombathelyt és Veszprémet Budapesttel összekötő Göcsej és Bakony intercity vonatokban közlekedik.
Nyolcezer-ötszáz a pörkölt, majdnem kilencezer a kacsa, de a kürtős kalács „csak” négyezer a Vörösmarty téren
Van olcsó menü is 1600 forintért, de azt nem verik nagydobra.