A BKK a mobiljegyet ajánlja

A koronavírus-járvány idején különösen fontos, hogy a napi utazások során a lehető legkevesebbet érintkezzenek egymással fizikailag az utasok és a munkájukat végző járművezetők, jegyellenőrök.

Magyar Nemzet
2020. 03. 17. 15:05
Budapest, 2019. szeptember 12. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) 17-es fonódó villamosvonalán közlekedõ, modern CAF Urbos 3 típusú szerelvény a Margit híd budai hídfõjénél. MTVA/Bizományosi: Juhász Gábor *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû – különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó szerzõje/jogutódja közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt. Fotó: Juhász Gábor
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A koronavírus-járvány miatt bevezetett ideiglenes intézkedések ellenére a közösségi közlekedés továbbra is csak érvényes jeggyel és bérlettel vehető igénybe, amelyet a BKK jegyellenőrei folyamatosan ellenőriznek. A fertőzés terjedését ugyanakkor lassíthatja, ha nem a hagyományos módon, azaz ügyfélszolgálaton vásároljuk az utazáshoz szükséges termékeket, hanem mobiljegyet használunk, amely a járvánnyal szemben biztonságosabb közlekedést biztosít számunkra. Az okostelefonnal rendelkező utasoknak érdemes megfontolniuk a mobiljegy használatát, amely biztonságosabb megoldást jelent a járvány időszak során – tanácsolja a BKK.

Mobiljegy vásárlásakor az utasnak nem kell találkoznia az értékesítővel, illetve ellenőrzéskor is csökken annak a lehetősége, hogy az utas az ellenőrzést végző személlyel érintkezzen. A mobiljegy használatával tehát nemcsak az utasok, hanem a jegyellenőrök munkája is biztonságosabbá válik. Utóbbiak érintés nélkül, saját készülékükkel tudják megvizsgálni a felmutatott jegy érvényességét. Jóllehet, egyelőre nem lehet a BKK összes jegytípusát elérni mobiljegy formában, azonban számos népszerű bérlettípus az utasok rendelkezésére áll, amelyekről sok egyéb hasznos információ mellett a bkk.hu/mobiljegy oldalon lehet tájékozódni.

A BKK adatai szerint az eddigi adatok azt jelzik, hogy az utasok szívesen használják a mobiljegyet. Alig több mint 9 hónap után a Mobiljegy projekt átlépte a szimbolikusnak számító 1 milliárd forintos összforgalmat. Az utasok összesen 200 ezer alkalommal használták jegyvásárlásra a telefonjukat, az eddigi adatokból pedig a legkedveltebb termékek listája is kezd kirajzolódni – fogalmaznak a közleményben.

- A mobiltelefonon megvásárolt jegy- és bérlettípusok közül toronymagasan a természetes személyek részére váltott Havi Budapest-bérlet teljesített a legjobban. Erre eddig több mint 750 millió forintot költöttek a fővárosban közlekedők. A napijegy típusú termékek közül a 24 órás jegy a legnépszerűbb, amelyből az elmúlt hónapokban közel 25 ezer darab fogyott, több mint 40 millió forint értékben. S továbbra is jól teljesít a legelsőként bevezetett termék, a Repülőtéri vonaljegy, amelyből több mint 52 ezer darabot vásároltak az utasok 47 millió forintért.

A pénzügyi adatok mellett az utasok visszajelzései is megerősítették, hogy a fővárosban közlekedők szívesen használják ezt az új értékesítési csatornát. Az elmúlt időszakban a BKK rengeteg hasznos visszajelzést és javaslatot kapott a felhasználóktól, amelyeket a szakemberek felhasználtak a rendszer fejlesztése során és azt a jövőben is figyelembe veszik.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.