Amíg problémamentesen működött, a közvélemény nem is igen szerzett tudomást az úgynevezett egyeskocsi-fuvarozás létéről. A magánvasutak azonban csak teljes szerelvényeket továbbítanak, a kisebb mennyiségű áru vasútra szervezésével általában a nemzeti vasúttársaságok foglalkoznak, hiszen ez valójában közszolgáltatás. Hazánkban a MÁV Cargo privatizációja után a Rail Cargo Hungaria feladata lett a teheráruk állomásonkénti összegyűjtése, azonban a tevékenység magas költsége több milliárd forintos veszteséget okoz a társaságnak. A probléma megoldására stratégiai együttműködési megállapodást kötött az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) és a Rail Cargo Group tavaly szeptemberben. Eszerint a vasúttársaság a továbbiakban is rendelkezésre áll hálózati lefedettséget biztosító vasúti árufuvarozási szolgáltatásaival, különös tekintettel az egyedi kocsirakományú fuvarozásra, míg az ITM a céltámogatás lehetőségének megvizsgálását segíti elő, és pozitív elbírálás esetén intézkedik az Európai Unió hozzájárulásának megszerzéséről.
A német Zöldek teljes valóságtagadásban vannak
Úgy tesznek, mintha mi sem történt volna.