Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából. A krízist követően a vevők egy meghatározó része visszatérne a megszokott életviteléhez, azonban ők se bíznak abban, hogy ez maradéktalanul megvalósulhat. Az átformálódó igények miatt a cégeknek újra kell gondolniuk szolgáltatásaikat – szögezi le az EY kutatása.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2025/02/nitlK-Bs9Mk8jFkz6hj_LzEecruSaBY6uW3LWY4Z2Mc/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2NmNGJiYmZlMjFkYTRjMGM4OTlhZGE0MmE5YzQyZTc2.jpg)
A számok is mutatják: bevált a rezsicsökkentés
Budapest januárban is negatív árrekorder volt a bruttó lakossági áram- és gázárak piacán.