Magyarországon az online divatüzletek 2020-as, 240 milliárd forintos forgalma 21 százalékkal 290 milliárd forintra nőhet az idén, részesedésük a divatpiacon a 2020-as 17,5 százalékról húsz százalékra emelkedhet 2023-ra – derül ki a Glami, a több mint 250 meghatározó európai divatwebáruház kínálatát egy online platformon összesítő keresőoldal internetes adatfelvételen és értékesítési statisztikákon alapuló kutatásából.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2024/07/x6tiweLL7PJeIj0cAAvwTW1xT1WHoLB6Loi7dKfDfJU/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzZkNjg2MDRkM2Y0NjQ4YjdiNzY2YzZiMDcxNzgwNjg4.jpg)
Téves szerepet játszik Brüsszel a klímacsendőrséggel
Az Európai Unió vezetésének el kell kezdenie a közösség versenyképességével foglalkozni.