A K&H Bank rendkívüli tételek nélküli eredménye az első fél évben 31,2 százalék volt, ami 22 százalékos növekedés a tavalyi év hasonló időszakához képest, a rendkívüli tételekkel együtt számolt teljes eredmény pedig 37,4 százalék lett. A pénzintézet hiteleinek volumene 13 százalékkal nőtt, míg a betétállomány 11 százalékkal bővült. Kiemelkedő az új lakossági hitelek 44 százalékos bővülése, ami 150 milliárd forintot ért el. A bank különösen aktív a lakáshitelek és a lakásfelújítási hitelek területén.
Az eredményközlés kapcsán tartott sajtótájékoztatón Guy Libot, a K&H-csoport vezérigazgatója elmondta, hogy a K&H új, piacvezető innovációkat vezetett be, mint a Google Pay vagy az azonnali számlanyitási applikáció, amellyel az ügyfelek minden bankszámla-szolgáltatáshoz hozzáférnek a mobiljukon is, és azonnal, nagyjából tíz percen belül digitalizált bankkártyát kaphatnak.
A vezérigazgató kiemelte, hogy a K&H nagy hangsúlyt helyez a fenntarthatóságra. A bank a piacvezetők között van a megújuló energiaforrások finanszírozásában. Ennek volumene 2021. június végére meghaladta a százmilliárd forintot. Az irodaépítést célzó kereskedelmi ingatlanfinanszírozás 85 százalékát, vagyis közel ötvenmilliárd forintot zöld előzetes vagy végleges minősítésű épületek létrehozására nyújtották.
A K&H Biztosító adózás utáni eredménye 2021 első fél évében 4,2 milliárd forintra emelkedett. A nem életbiztosítási üzletág díjbevétele elérte a 28,5 milliárd forintot. Ez a Casco, a lakásbiztosítás és a KKV-biztosítások dinamikus bővüléséből adódott, ami ellensúlyozta a kgfb-volumen kismértékű csökkenését. Az életbiztosítások jól teljesítettek: a rendszeres díjas, befektetési egységhez kötött (unit-linked) biztosítások egy év alatt 37 százalékkal, a rendszeres díjas kockázati életbiztosítások pedig tíz százalékkal bővültek. A K&H Biztosító bevezette az azonnali, elektronikus zöldkártya-szolgáltatását a kgfb-ügyfeleknek, akiknek már több mint 450 ezer zöldkártyát digitális formában küldtek ki.