A Facebook által nyilvánosságra hozott friss adatok szerint a Nigel Farage vezette Brexit Párt jelentős összegeket költ online hirdetésekre Nagy-Britanniában, de a politikai spektrum átellenes, a brit kilépést ellenző oldalán is több százezer fontot áldoznak az online fogyasztók megnyerésére. Az amerikai alapítású közösségi hálózat – amelynek kötelessége átláthatóvá tenni a politikai tartalmú hirdetéseket – adatait a brüsszeli sajtó idézte, amelyből kiderült: a legnagyobb brexitellenes szerveződések csak tavaly október óta több mint 750 ezer fontot (270 millió forint) költöttek az EU-tagság fenntartására buzdító hirdetésekre, szemben az euroszkeptikusokkal, akiknek a költekezését 500 ezer fontra (186 millió forint) becsülik.
Dömötör Csaba: Jelölőgyűlés lett az EP szerdai üléséből
A brüsszeli elit már most jelezte, hogy egy másik, az elvárásaikhoz jobban igazodó kormányt szeretne Magyarországon.