Van valami érdekes szellemi mozgás a Söndörgő pályaívében, ami hol erősebben, hol gyengébben az egész nemzetközi népzenei, világzenei, neofolk (tetszés vagy világrész szerint) szcénát jellemzi. Az ösztönös, zsigeri népzene bedúdolja magát a dzsessz furcsa okosságába és a – bartóki értelemben – modern zene kottalapjai közé. Eredeti funkciója a báli (táncházi) mulattatás helyett pódiumra, nagyszínpadra, koncertterembe kerül, rock- és szimfonikus zenekarok közé (a hihetetlen dömping miatt vélhetően még nem készült ilyen statisztika, de úgy fele-fele lehet az arány), megismeri és megtanulja a hangtechnikát, a turnéfegyelmet, a színpadi megjelenést, az önmenedzselést, egyszóval a zeneipart.
Történetek magyar festőzsenik kalandos úton megtalált műveiről
Megjelent a Kieselbach Galéria könyvsorozatának legújabb, reprezentatív darabja.