Cseke Péter rendezésében remekül váltakoznak a megrázó és a szórakoztató pillanatok. Ebben az esetben azért kiemelt jelentőségű a jó rendezői ritmusérzék, mert megfelelő pillanatokban nagy szükség van a nézőben felgyülemlő feszültség oldására, ebben Ákos érzelmeket erősítő, izgalmas, drámához írt szöveg nélküli zenéje nem kis segítségre van. Kőszegi Ákos, a címszereplő alakítása pedig díjat érdemel; nemcsak a nézők, hanem a szakma is sokat fog beszélni róla. Nem volt könnyű a helyzete, ugyanis nem csupán egy bolondot kell alakítania, hanem egy olyan, görög–latin műveltségű zsenit is egyszerre, aki megjátssza a bolondot, a nézőket pedig folyamatosan bizonytalanságban kellett tartania a tekintetben, hogy ő most harminc év megjátszás után ténylegesen megbolondult, vagy vissza tud térni a régi, normális életéhez, ha akar. Kőszegi Ákosnak sikerült az, ami a színjátszás legmagasabb foka: a nézőt az utolsó pillanatig képes bizonytalanságban tartani a saját elmeállapotát illetően.
Meghalt Szeged kiemelkedő alakja, munkái meghatározó nyomot hagytak az alföldi városokon
Meghalt Kalmár Márton szobrászművész, Szeged kiemelkedő alakja, akinek köztéri szobrai és művészeti munkássága meghatározó nyomot hagyott az alföldi városok kulturális életében.