Benedek Miklós játssza George-ot, aki ötvenéves köztisztviselő, osztályvezető-helyettes, szereti a munkáját, mert fontosnak tartja a nyugdíjbiztosítás állami rendszerét. Igazi polgár, életfelfogása sziklaszilárd morális alapokon nyugszik, így könnyen különbséget tud tenni a jó és a rossz állampolgári magatartás között. Ráadásul igazi férfi és úriember, még akkor is, ha nem az a macsófajta. Empatikus és érzékeny, helyén van a szíve, ráadásul nehéz kihozni a sodrából. Színházban kevésszer látni ennyire emberi figurát.
Az okot ki is mondja a Für Anikó által alakított Louise: unalmas egy embernek tűnik. A jól megírt színdarab egyik erőssége abban áll, hogy kicsit sem didaktikusan, de bemutatja, hogy George egyáltalán nem unalmas figura. Mindez már az előadás első perceiben kiderül a nézőknek, ugyanis akárcsak egy szakácsművész, izgalmas japán ételkülönlegességet készít magának. Megadja a módját. Benedek Miklós mintha csak erre a szerepre született volna. Játszi könnyedséggel alakítja a polgári úriembert, de úgy, hogy egy pillanatig sem érezzük modorosnak játékát. George önmaga által felállított komoly keretek között éli az életét, főleg azóta van erre szüksége, amióta elhagyta a felesége. Élete a szigorúan betartott keretek között nem tud szétesni.

Fotó: MTI/Ilovszky Béla
Az igazi tragikomédia akkor kezdődik, amikor beesik hozzá Louise, akinek néhány órája van már csak a szülésig, és aki hippi lányként tengeti fiatal felnőtt, húszas éveiben járó életét. Für Anikó egészen elképesztő módon játssza a lányt. Egyrészt a szerep alapján egy hisztis, éretlenkamasz-lelkű fiatalt kell alakítania, ezt remekül meg is oldja, másrészt egy érzékeny nőt, aki éppen az anyává válás folyamatának kezdetén van. Ezt is hitelesen játssza el. Harmadrészt viszont egy olyan nőszemélyt is látunk a színpadon, aki mindent kinevet, de Für Anikó – ebben igazán különleges az alakítása – úgy gúnyol és nevet ki minden értéket, amelyet a férfi magáénak vall, hogy a történet előrehaladtával egyre jobban érezteti a hippi lány elbizonytalanodását. Ebben a színdarabban ugyanis az a dráma, hogy egy sziklaszilárd morális értékrendszer találkozik egy bizonytalan, értékeket és erkölcsöt, hagyományt és polgári kereteket tagadó világképpel.