Hiába ül az ember az óriási mozivászon előtt, és még véletlenül sem a stadionban táncolva énekel, akkor is elementáris erővel tör át az energia időn és téren át, amellyel Bon Jovi énekli az It’s my life (Ez az én életem) című dalát. A néző pedig azon veszi észre magát, hogy halkan, de megszólal, suttogva mondja a szöveget: „Ez az én életem / Most vagy soha / Nem fogok örökké élni / Csak élni akarom az életem, amíg élek.” Aztán kicsit hangosabban: „It’s my life.”
Jon Bon Jovit egyébként éppen tíz éve láthattuk utoljára a mozivásznon, akkor a Szilveszteréjjel című, Garry Marshall által rendezett (lapunk kultikus filmek sorozatában nemrég elemzett) filmben játszott rocksztárt, akit rendesen meg is pofoz egy lány, mert csúnyán elhagyta. Aztán persze a rockzenész rájön, hogy ő az élete párja, csak így már kétszer annyit kell udvarolnia, hogy visszaszerezze a lány bizalmát. A valóság Bon Jovi esetében azonban még ennél is romantikusabb. Az igazság az, hogy a rockzenésznek gyönyörű családja van, szerelme, akit középiskolás kora óta ismer és szeret, négy gyermekkel, három fiúval és egy lánnyal ajándékozta meg. Mindez látszik is az óriási mozivásznon, az egy esztendő híján hatvanéves Bon Jovi egy kiegyensúlyozott, harmonikus ember benyomását kelti, nem pedig egy idegbeteg rocksztárét. Bon Jovi és a mozivászon egyébként is jól megfér egymással, temérdek filmben játszott korábban, például az 1996-os Felforgatóban vagy az 1998-as Kisvárosi intrikákban.
Bon Jovi-moziban bemutatott Drive-in Night című koncertje nem kezdődött túl jól. A néző eleinte azt látja, hogy a zenészek nem játszanak. Zenélni zenélnek ugyan, de sehol egy áttörés. Nincs igazi játék, üveges szemek vannak, tisztességgel előadott nóták. Bon Jovi és zenekara ugyanis közönség nélkül adta elő dalait, a közönség nélküli koncert pedig olyan, mint a buborék nélküli szóda. Hiányzott a pezsgés, az energia, a pörgés, nem mentek át lélektől lélekig az üzenetek, hakninak tűnt az egész, a néző pedig ült csak némán, és egyáltalán nem értette, hogy mire ez a felhajtás.