Kilencvenháromban már sejthető volt, hogy a P. Mobil háza táján készülődik valami. A frissen privatizált Hungaroton egymás után dobta piacra archívumának legfontosabb, immár digitalizált darabjait, köztük sokak meglepetésére egy dupla P. Mobil-válogatás CD-t is.
Az egykori egyeduralkodó nagyvállalat illetékeseit ugyanis még a várható profit sem érdekelte anno, ha egy általuk mélyen utált előadóról volt szó… Jó oka volt tehát Schuster Lórántnak arra, hogy a kilátástalan szélmalomharcot megelégelve 1985 decemberében – még ha csak időszakosan is – lezárja a zenekar történetét. Aztán nyolc és fél év hallgatás után egy véletlen találkozásnak köszönhetően ismét beindult az Örökmozgó motorja. A visszatérő koncert helyszíne a ferencvárosi stadion, talán nem véletlenül: a legendás futballcsapat legalább annyira nem számított a szocialista rendszer kegyeltjének, mint a P. Mobil. De stílszerűen felfogható akár focimeccsnek is, ahol a tizenkét-tizenháromezer főt számláló közönség lelkesen buzdítja ellenfél nélküli kedvenc csapatát; azt is tudjuk ugyanakkor, hogy ellendrukkerek mindig és mindenhol akadnak…
A koncertfilm tanúsága szerint azonban mégiscsak ünnepről, az újraegyesülés, a rock and roll ünnepéről beszélhetünk. Ami nem nélkülözi a morbidságot sem: a zenekar tagjai – az idő múlását illusztrálandó – koporsóból kiszállva, tolószékben, infúziós palackkal, illetve hordágyon érkeznek a színpadra, hogy aztán a kezdő jelenetet meghazudtolva, igazi örökmozgóként örömzenéljék végig a csaknem két és fél órás szeánszot.
Poénos, néhol meghökkentő megoldásokból ezek után sincs hiány: a Tűzimádót égő színpadszél foglalja lángoló keretbe, a Varjúdalt Schuster Lóránt ötletmester és Tunyogi Péter énekes párosának tizennyolcas karikáért kiáltó erotikus táncával élvezheti végig a vegyes korosztályú és nemű publikum. És ha már erotika, interaktív módon, plasztikusan robban be az Asszonyt akarok tétele: két óriási, felfújt műanyag mell jár ujjhegyről ujjhegyre a közönség soraiban, miközben a zenekarvezető tűsarkú cipőben, nejlonharisnyában, miniszoknyában kelleti magát a színpadon. Mindezt szerencsére a helyén értelmezték még akkor…