Pilinszky János, Nagy Gáspár, Reményik Sándor, Mécs László, Károlyi Amy, Weöres Sándor, Vörös István és Orosz István verseit olvashatjuk. De hogy tárgyak is megjelenjenek ebben az egyébként átjárásra használt termecskében, láthatunk három keresztet is. Éppen hármat. Az egyiken az életfa megrepedt, ez Nagy Gáspáré. A másik cizellált, és apró passióképek övezik a feszületet, ez Mécs Lászlóé. A harmadik hagyományos, ám különleges ékkövekkel kirakott, ez Pilinszky Jánosé volt. Látunk tárgyakat, de mik is ezek? Emlékek és jelek az örök hó alatt. Nem is ezeket látjuk, hanem három embert, három sorsot, három istenkeresést. A látható helyett a láthatatlant. A megjelenő helyett a megjeleníthetetlent, tárgyak helyett szavakat, szavak helyett imát. Aki tudja, mit jelent az oltáriszentség, maga előtt látja a tabernákulumot, mint a hó csillogását, és tudja, hogy mégiscsak a valóságot látja, de nem a szemével. Szemünket behunyva mentünk ki a teremből. Mentünk tovább ezzel a szűnni nem tudó vágyakozással Isten után.