Amióta a termékbemutatóknak nevezett vásárlóhülyítésről lehullott a lepel, a hoppon maradt „vállalkozók” nyomban átnyergeltek a gyógyászat területére. Attól kezdve hirtelen megnőtt a „szűrővizsgálatok”, „egészségnapok” száma. E humanista események arra hívták fel a figyelmet, hogy a magyar ember állapota kétségbeejtő, felépülésére kizárólag akkor van remény, ha nyomban megvásárolja a rendezőknél éppen kapható gyógyászati csodaszerkezetet. Az ijedt „beteg” (többnyire egyedülálló nyugdíjas) rendszerint horogra is akad, megveszi a „csak itt és csak most” cuccot. Ami persze fölösleges, ráadásul másutt fél áron is beszerezhető bóvli, ám utóbb visszakozni az eladó legnagyobb sajnálatára nem lehet. (Sima modorú marketingbetyárokat képzeljünk el a „humanista” oldalon, olyanokat, akiknek emberismereténél csak az aljasságuk nagyobb. Igazi arcukat akkor mutatják meg, amikor kiderül, a kuncsaft nem szeretne vásárolni. Ilyenkor nyomban megváltozik a hangnem. Előfordult, hogy az addig „kedves vendéget” kitessékelték a helyiségből.)
Családi lájk
Míg apjukom Brüsszelben árulja a hazát, asszonya kormányhivatali osztályvezetőként lájkolgatja az urát?