A genderterrorizmus prostituáltja lett több multicég és világsztár is

Lássuk, miről is szól a Francesca című kétperces döbbenet!

Balázs D. Attila
2020. 06. 25. 9:20
Forrás: pexels.com
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A genderpropaganda, a melegpropaganda, a transzneműség és az ezt övező balliberális mákony szószólójává vált számos ismert divatmárka az utóbbi években. És ma már nem csak bújtatva, de nyíltan, állást foglalva is teleszórják a médiafelületeket farmerbe, szivárványos alsónadrágba tekert politikai krédóikkal. Mindezzel nemcsak táplálják a hisztériát, de rejtett veszélyt jelentenek a fiatalokra is. Igen, a mieinkre is, hiszen az internet nem ismer határokat.

A divat mindenhatói, számos multicéggel karöltve, jó ideje nem kis összegeket fektetnek abba, hogy „alternatív” reklámfilmeket lőjenek ki az éterbe. Olyanokat, amelyeket kimondottan a világhálóra szánnak, hogy ott terjedjenek, ezek ugyanis ma még kivernék a biztosítékot a televíziós csatornák nézőinél. E videók egyúttal reklámnak álcázott mérőműszerek is, amelyek a vásárlók ingerküszöbét vizsgálják, azt, hogy ki mit bír befogadni, hogy melyik ország mire horkan fel – még. Így egyengetik az „érzékenyítés” ösvényét, és mint egy különösen szerteágazó, de kiváló szinkronban működő szerkezet, egyszerre mozdulnak, ha az LMBTQ-MZ/X csoportokhoz, a terrorista hajlamú BLM-esekhez vagy bárki más hasonszőrűhöz kell csapódni. Kikhez mikor. Amikor épp helyzet van, amikor Pride-hónap van, amikor Amerikában összecsapások vannak vagy amikor a migrációs nyomás épp a tetőpontjára hág. A recept elengedhetetlen összetevői a divatmárkákhoz ezer szállal kapcsolódó női magazinok, no meg a filmsztárok, zenészek, énekesek, akik, ha eleget fizetnénk nekik, még Trianon igazságtalanságáért is kiállnának a Hyde Parkba. Meg se kellene magyarázzuk nekik, miről is van szó, a Justice for Hungary! jelmondat csak úgy áradna a Facebookon és az Instagramon.

Ha reklámokról beszélünk, pláne ilyen nem megszokottakról, ma már semmi nem a márkáról vagy annak termékeiről szól. A külföldi divatszakma java jó ideje egyengeti így az ultraliberálisok útját, mivel az ő cégvezetésükben is ennek az ideológiának a bábjai, szószólói ülnek. A márkák agytrösztjei valósággal versenyeznek azért, hogy ki tudja a legaberráltabb „hirdetést” kisajtolni magából. Elég csak fellépni a világmárkák közösségi oldalaira vagy hivatalos webáruházába, össze lehet hasonlítani, hogy kinek gazdagabb a „szivárványos” kollekciója, kinél hímnősebbek a modellek, ki tért át már a gendersemleges gyermekruházat tervezésére – mint például Céline Dion, a híres kanadai énekesnő. Miért, tán arról sem hallottak, hogy a színésznő, a Micsoda nő! sztárja, Julia Roberts is élharcos a nemsemleges mosdókért és öltözőkért folytatott csata mezején?

Napról napra újabb szögek bújnak ki a zsákból, de legalább segítenek nekünk, hogy könnyen eldönthessük, melyik márkát kerüljük el messziről vagy melyik énekes koncertjét bojkottáljuk. Mert az a játék, amibe ők beszálltak, már nem babra megy: gyermekeink, a jövő generáció gondolkodása, nemi képzete a tét. Hiszen ők, a divat diktátorai életérzést árulnak, és ezt nap mint nap ki is nyilatkoztatják – leginkább a reklámjaikban.

Néhány napja fel is került a világhálóra az abszolút non plus ultra, a főként farmernadrágjairól ismert Diesel márka legújabb reklámfilmje, amely az eddigi összes határon túlmegy. Lássuk, miről is szól a Francesca című kétperces döbbenet!

A film főszereplője egy nemi identitászavaros egyén, ő Francesca, aki eleinte férfi Diesel gatyát visel. Láthatóan tipródik, és folyton szed valami bogyót „a sikeres életért” – merthogy ez a márka jelmondata. Pár másodperc múltán rájövünk, hogy ő valószínűleg Francescónak született, de valamiért nő akar lenni, ezért az összes szabad percében hormontablettákkal tömi magát. A férfimosdóban is, ahol az ádámcsutkáját vizsgálgatja. Aztán a Diesel reklámarca kezd egyre vidámabb lenni, hiszen már lézerrel is kiirtotta a férfiasságát nyomokban mutató arcszőrzetét. Mozdulatai is egyre furcsábbak. Mű ez az egész figura, és egy adott pillanatban a Diesel már azt is a szemünkbe tolja, hogy ez a Francesca már női alsót visel, szigorúan márkázottat. És bizony, nem is kell a férfinadrág, Francesca már a nőibe is belefér… A szerencsétlen így végre eléri a célját, és egy „nőként” átbulizott estén végre meglátogathatja a női mosdót. El ne veszítsék a kedves olvasók a fonalat, mert most jön csak a csattanó – hogy a videót idehaza beharangozó és dédelgető Kreatív című liberális reklámszakmai folyóiratot idézzem.

Tehát, egyénünk egyre francescásabb, de még mindig nem az igazi, ami nem meglepő, hiszen nem nőnek született, csak brutális módon átalakíttatta magát. Na de nehogy azt gondoljuk, hogy „Francesca” megállt itt! Nem olyan fából faragták ám a Dieselt viselőket! Azon túl, hogy már a személyi igazolványában is nemet válthatott, valamilyen megmagyarázhatatlan indíttatásból megcélzott egy olyan intézményt, amire nem is számítanánk. Sajnos nem az elmegyógyintézetről, de nem is a pszichiátriáról van szó. A még továbbra is férfias Francesca fogta a cókmókját, elbúcsúzott az édesanyjától, és – csattanóul – beállt apácának. Ahogy az egy jó olasz márkánál már csak dukál. Vagy nem?

Szegény butus Francesca – hát még a cég marketingesei! Hát nem elfelejtették, hogy léteznek férfi szerzetesrendek is? Minek kellett ez a nagy cécó: tabletta, nemátalakító műtét és a többi? Még női nadrágra se kellett volna váltsanak!

Ilyen aljas, blaszfémikus és manipulatív reklámot még nem hordott magán a földteke. Mert mit sugallnak? Hogy a fiatalok nyugodtan vállalják a nemváltó műtéteket, szedjenek hormontablettát, mert vicces az, mert ki kell mindent próbálni, mindeközben a környezetünkben mindenki csak támogatni fogja őket az aberrációjukban, még a mama meg a papa is (bár ő nem szerepel a videóban), az évfolyamtársakról, a haverokról nem is beszélve. Szó sincs itt már a márkáról. Ezt a forgatókönyvet már nem a hagyományos értelemben vett gazdasági profitszerzés írta.

És nehogy azt higgyék, hogy itt meg fognak állni, mert lehet, hogy csak húzzák a bajszunkat, de mindig tovább feszítik a húrt. Mert beleléptek a genderterrorizmus mocsarába, és onnan nehéz ám kikecmeregni.

A szerző író, újságíró

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.