idezojelek

Beindult a generációs marketing

Cikk kép: undefined
Fotó: Szigetváry Zsolt

Nem kevesebbről fognak dönteni a magyar választók áprilisban, mint hogy behódolunk-e a globalista háttérhatalomnak vagy függetlenek maradunk. Minden egyéb érv másodlagos és viszonylagos. A birodalmi manipulátorok igyekeznek a magyar szavazók agyát átmosni és papagáj módjára hajtogatják megrögzött szólamaikat: „a tömeges bevándorlás hasznos a gazdaságnak; a globális problémákat csak globális szinten lehet megoldani; a diverzitás jó dolog; az LMBTQ-érzékenyítés és a genderjogok, valamint a homoszexuálisok házassága alapvető építőkockái a társadalomépítésnek stb.” Utóbbinál, de szinte bármelyik esetében azonnal felmerül, hogy miért is?

A globokraták legújabb kedvenc stratégiai fegyvere a fiatalság agyának kilúgozása. A fiatalok meggyőzésén keresztül próbálják kihasználni az új generációk nyitottságát és rajtuk keresztül az egész szavazói réteget befolyásolni. Manipuláció mindez, de nekik csak az számít, hogy a nemzeteket pórázon tudják tartani és hosszú távon alárendeljék őket pénzügyi és hatalmi érdekeiknek. Mert az univerzális emberi jogok és a jogállamiság igazából nem érdekli őket. De ugyanígy természetesen a klímaváltozás és a zöldtársadalom sem. Azért is maliciózus stratégia a fiatal generációkon keresztül érvényesíteni egy politikai akaratot, mert tudvalevően a társadalom leghiszékenyebb és legmanipulálhatóbb rétegéről van szó.

Beindult tehát a generációs marketing, amely alapvetően hat generációra osztja az 1920 után született nemzedékeket. Általánosan elfogadott vélekedés, hogy a generá­ciók 1920-tól számítva hozzávetőlegesen húszévente követték egymást. Ebből kiindulva az 1920 és 1939 között születettek az úgynevezett veteránok, a babyboom-korszak pedig az 1940 és 1959 között született embereké. Az X generáció tagjai 1960 és 1979 között születtek. Az Y generációba az 1980 és 1994 között születetteket, a Z generációba pedig az 1995 és 2009 között napvilágot látott fiatalokat sorolják. A 2010 után születetteket alfa generációnak (Generation Alpha) nevezi a generációkat kutató szakirodalom, miután az ábécé betűi szépen elfogytak.

Az első két generáció tagjai (veteránok és boomerek) próbálnak felejteni, mivel rendkívül nehéz időket éltek át. A harmadik és negyedik, az X és a Y generáció tagjai még talán próbálnak emlékezni. A többinek ez már eszébe sem jut, hiszen ők a jóléti generáció, akik a békeidők korszakát élvezik. A veterán, boomer, X és Y generációk még képesek voltak önálló gondolkodásra, mert olyan eszközeik voltak, amelyek gondolkozásra késztették őket (például könyvek). A Z generáció esetében a gondolkozást többnyire elvégzi helyettük a háttérhatalom. Ezek a fiatalok már nem tartják be a hagyományos elvárásokat (idősebbek tisztelete, sarkosság, fegyelem) és nem is nagyon emlékeznek (mert nincs mire), csak lebegnek és nyomulnak. Tisztelet a kivételnek!

Az Economist Intelligence Unit 2008-ban készített egy tanulmányt, melyet a Genesys támogatott. Ennek alapján a nemzedék megszólítására a legalkalmasabb eszköz a kedvenc programjaik szponzorálása és a korosztályos (peer-to-peer) ajánlások. A fogyasztás tekintetében pedig a „Pán Péter-szindróma” és a „mama­hotel” fogalma jellemző rájuk. Ez leegyszerűsítve arra utal, hogy a Y és Z generációk tagjai fogyasztás tekintetében felnőttként viselkednek (mindenre igényt tartanak), a termelés és felhalmozás tekintetében viszont gyereknek, azaz eltartottnak minősülnek.

A Z generáció tagjai jellemzően 1995 és 2009 között születtek. Nagy részük idén már szavazhat. Tagjai tipikusan különböznek az előző generációk tagjaitól, még a Y generációsoktól is. Ők egy új típusú nemzedéket alkotnak, amelynek kialakulásában a technika rohamos fejlődése kulcsszerepet játszik. A Z generációra használt másik fogalom a Marc Prensky által alkotott digitális bennszülöttek kifejezés.

A Z generáció tagjainak, akik a XX. századihoz képest egy új világban nőttek fel, teljesen megváltoztak a tanulási szokásai. Képesek egyszerre több témakörrel párhuzamosan foglalkozni (multitasking), csak nem annyira behatóan marad meg a felvett információ, mint az előző generációknál. A Z generációra jellemző, hogy lázad minden és mindenki ellen, néha felettébb sajátos és elgondolkodtató módon lát társadalmi prioritásokat. Egy másik jellemzője ennek a korcsoportnak, hogy mindent akar és azonnal.

A háttérhatalom globalista manipulátorai leginkább az Y és Z generációt veszik célba. Ők ugyanis az új szavazók. Míg Márki-Zay tapsol annak, hogy a veterán és boomer generációkat „megtizedelte” a koronavírus-járvány, a baloldali propagandisták örülnek, hogy az Y és Z generációk már a szavazóurnához járulhatnak. Tehát ők a célközönség. Ösztönös lázadók, zsigerileg anarchisták, forradalmárok és újítók. Csak egy nagyszájú, magabiztos politikai agitátor kell a meggyőzésükhöz. Nos, ezt a harsány és magabiztos manipulátort találta meg a Gyurcsány-klán MZP személyében. Aki látszólag mindent el tud hitetni velük. Talán még azt is, hogy a Föld valójában nem gömbölyű és, hogy nem Gyurcsányék verették meg a tüntetőket 2006-ban, hanem azok saját magukat verték meg.

A háttérhatalom azt is tudja, hogy a fiatalokat miképp lehet a leghatékonyabban maga mellé állítani. Találni kell egy régi motorost (Kulka János) vagy korosodó popzenészt (Bródy János, Lang Györgyi, Falusi Mariann), akikre felnézhetnek. Persze az újak is jól jönnek nekik (Fluor Tomi, Nagy Ervin). Ezeket a celebeket aztán fel lehet használni arra, hogy véleményvezérként (influenszerként) tálalják fájdalmaikat és demagóg követeléseiket a regnáló kormány felé. Amerikában régóta bevett politikai eszköz az influenszerek használata. Joe Biden nem kis részben nekik köszönheti választási győzelmét.

Jelenleg éppen Európa több ezer éves történelmét fordítom angol nyelvre. A munka előrehaladtával megértettem, hogy a mai globalista támadás az emberiség ellen valójában semmi újat nem tartalmaz. Ugyanis mióta az emberi civilizáció kialakult és elindította kalandos útkeresését Földünkön, hamar kiderült, hogy valójában egyszerű képletek mentén működik, miközben generációs lázadások farvizén próbál időnként megújulni. A fundamentumok azonban ritkán változnak. A nagy halak megeszik a kis halakat. Az erősebbek legyőzik a gyengébbeket. A tehetősebbek pedig rendre kizsigerelik a rászorulókat. És ez ma sincs másképp.

Az igazságot kereső embernek többnyire csak egy dolgot kell kiszűrnie: hogy kik az agresszorok és kik a végvárak védelmezői. 2022-ben a világ legtöbb pontján egyértelmű választ lehet adni erre a kérdésre. Egy mezei nyúl is ösztönösen megérzi, hogy egy róka vagy egy héja mikor és honnan csap le rá. Mi is tudjuk, kik és honnan támadnak bennünket. A hatalmi gócok kirajzolódtak, a bajnoki döntő gyepét fellocsolták és előkészítették. Az eredmény még várat magára. Kérdés, hogy a bírókat meg lehet-e vesztegetni? Úgy tűnik, a Soros-konglomerátum által finanszírozott álcivil szervezetek tesznek róla, hogy ne születhessenek független ítéletek.

Intenzíven zajlik tehát a manipuláció, az agymosás és a propaganda a baloldal hatalomra emelése érdekében. De a patrióta oldal sem tétlenkedik. Megvetjük lábunkat és feltűrjük ingujjunkat. Ez az egyetlen dolog, amit tehetünk. Azonkívül nálunk elemi dolog, hogy bízunk Istenben és szárazon tartjuk a puskaport. Hajrá, boomerek, hajrá, X generáció, és természetesen mindenki, aki még hisz a nemzet szuverenitásában!

A szerző volt amerikai köztisztviselő, publicista

Borítókép: Illusztráció (Fotó: MTI/Szigetváry Zsolt)

Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right
Pilhál Tamás avatarja
Pilhál Tamás

Fogadj be, Európa? Köszi, mégse!

Szentesi Zöldi László avatarja
Szentesi Zöldi László

Csanytelek az egész ország

Novák Miklós avatarja
Novák Miklós

Nevelőedző

Fricz Tamás avatarja
Fricz Tamás

Nem állunk meg Schwechatnál

A szerző további cikkei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.