Újabb videóban figurázta ki a woke-ideológiát Dancsó Péter. Mindössze néhány nappal azután, hogy a Videómánia nevű YouTube-csatornáján maró gúnnyal beszélt a nemi szerepek felcserélését szorgalmazó woke- és genderideológiáról, az 1,22 millió követővel rendelkező influenszer újabb hasonló tartalmat tett közzé.
Az emberek még csak most kezdtek lenyugodni, miután a Disney megváltoztatta A kis hableány bőrszínét és máris azzal bosszantják tovább a közönséget, hogy a következő filmadaptációban, a Hófehérkében is megváltoztatták
– fogalmazott Dancsó. Emlékezetes: A kis hableány készítői azzal keltettek megbotránkozást, hogy a rajzfilmekben hagyományosan kvázi albínóként ábrázolt sellőlányt egy színesbőrű nő játsza el. A most készülő Hófehérkéről pedig olyan fotók kerültek nyilvánosságra, amelyeken a címszereplő Rachel Zegler markánsan kreol bőrű latinára sminkelve látható.
Ez azonban mindössze egy morzsa mindabból, amiben az új film – az 1937-es Hófehérke és a hét törpe újrafeldolgozása – szembe megy a normalitással. – Például a karaktert játszó színész olyanokat nyilatkozott Hófehérkéről, amitől minden rajongóban felment a pumpa – mutatott rá Dancsó, aki a film sajtópromóciójáról bevágott felvételekkel illusztrálta ezt.

Ezeken Rachel Zegler kioktató hangnemben azt bizonygatta, hogy egyedül a woke jegyében készült feldolgozás világképe érvényes, az 1937-es, eredeti verzióról pedig lenézően beszélt, maradinak, „patriarchálisnak” állítva be mindent, ami hagyományosnak mondható a történetben.
Proaktív Hófehérke
„Modernizáltuk a Hófehérkét, hiszen 85 éves filmről van szó és hihetetlenül elavult nézetek vannak benne nőkről hatalmi szerepekben. […] Az eredeti, 1937-es filmben nagy fókusz van a szerelmi szálon egy olyan sráccal, aki követi, zaklatja őt. Fura, fura. Szóval ezt most nem csináltuk. […] Többé már nem 1937-ben élünk, ezért egy olyan Hófehérkét írtunk, akit nem a herceg ment meg.
Nem is az igaz szerelemről fog ábrándozni, hanem arról álmodik, hogy vezető lehessen – mondta a címszereplő egy sajtótájékoztatón, azt is hozzátéve, hogy mindössze egyszer látta az eredeti alkotást, amelyet aztán soha többet nem nézett meg.
A radikális feminizmus zsargonját használva a gonosz boszorkányt alakító színésznő, Gal Gadot is rátromfolt Rachel Zegler szavaira: „Hófehérke a proaktív szereplő a sztoriban, és ő szabja meg a szabályokat, ez teszi annyira relevánssá a filmet.”