Nem ígérkezik könnyűnek a Google új játékszolgáltatásának az indulása, egyre több érdeklődő panaszkodik a túlárazásra, és sokakat az is zavar, hogy a keresőcég az első bejelentéskor más konstrukciót hirdetett meg. A novemberben induló, Stadiának nevezett szolgáltatás lényege, hogy egy kiterjedtnek ígért termékkatalógusból játszhatnak a felhasználók azonnali hozzáféréssel, ráadásul bármilyen eszközön, legyen szó asztali számítógépről, tévéről vagy a telefonjukról. A Stadia márciusi bejelentésétől elsőre sokan a világszerte 135 milliárd dollárosra becsült számítógépes játékpiac alapvető megújítását várták, mivel így még több felhasználóhoz juthatnak el a termékek.
Az eredeti elképzelést sokan a játékipar Netflixének hívják, mivel – hasonlóan a népszerű sorozatmegosztóhoz – itt is havidíj ellenében lehetne korlátlanul játszani. Ehhez képest kiderült, hogy ez nem feltétlenül van így, a kilenc dollár körüli (3000 forintnyi) előfizetési díj mellé sok terméket – különösen a legnépszerűbbeket – ugyanúgy meg kell venni 15-20 ezer forintért, mint ahogy azt most is meg lehet tenni fizikai formában vagy olyan ismert webes játékáruházakban, mint a Steam. A streamelt játék így is jó megoldás lehet azoknak, akik csak a tévéjükön tudnának játszani, de aki játszik, annak általában van otthon konzolja vagy erős számítógépe, így neki nem éri meg, hogy kétszer fizessen ugyanazért.
Szintén problémásnak ígérkezik, hogy legalább 30 Mbps forgalomra képes interneteléréssel ígéri a Google a zavartalan működést új generációs felbontásban, miközben minimum 10 Mbps csatlakozásra van szükség, hogy a szolgáltatás egyáltalán működjön. Magyarországon ez nem jelentene problémát, lévén itt nagyon jó a lefedettség és nemzetközi szinten is versenyképesek az árak. Azonban több, sokkal jövedelmezőbb piacon, mint például az Egyesült Államokban, ez nem általános adottság, ráadásul több helyen regionális monopóliumok alakultak ki a szolgáltatók között, ami nem segíti a termékfejlesztést és az árak csökkenését. A gyenge internetcsatlakozás különösen az egymás ellen játszók sokmilliós táborában okoz gondot, mivel ilyenkor előfordulhat, hogy mindenki mást lát, attól függően, hogy kinél gyorsabb vagy lassabb a net.