Amíg néhány éve az ökodivatot mindössze a biopamut ruhák jelentették, mára végeláthatatlan azoknak a márkáknak sora, amelyek bebizonyították: a fenntarthatóság – lehetne – legalább annyira sokszínű, mint a divat világa. Legyen szó természetes alapanyagról, környezetkímélő és etikus gyártásról, hulladék nélküli vagy épp hulladékból való készítésről, a cégek és tervezőik egyre inkább felismerik: lévén a ruhaipar a világ második legkörnyezetszennyezőbb iparága, manapság már nem elég, ha az olvadó jégmezők, a kihalás szélén lévő állatok vagy épp a természeti katasztrófák ihletik meg őket legújabb kollekciójuk megalkotásakor. Be kellett látniuk, a „fast-fashion” ideje lejárt, és csak úgy tudnak versenyben maradni, ha a világ és a környezet(szennyezés) változásaira reagálni tudnak.
Átadták az Aeroplex Berendezéskarbantartó Központot Maglódon
Nagy Márton: Kiemelten fontos a magas hozzáadott értékű ágazatok támogatása.