Virtuális proszit!
Rendhagyó digitális megoldás terjedt el a Covid évében, miután a tavaszi home office, a rendezvénytermek bezárása gyors újragondolásra késztette az internetre szorult, de a gazdaságban szünet nélkül részt vevő cégeket, szolgáltatókat, üzleti reprezentációval érintett piaci és kiszolgálói köröket. Az internet lehetőségeinek kihasználásával a bor és a gasztronómia kedvelői, a kulináris élményszolgáltatás fennmaradásában anyagilag is közvetve érintett vállalati vendégkör az online térben tudta megélni a hivatali szórakozás újszerű formáit. A lemondott vendéglátóipari eseményeket a villámgyorsan kifejlődött újszerű piacon a biztonságos távolság vagy az érintésmentesség teljesítésével kizárólag az online térben, egymással csak digitálisan összeköttetésbe kerülő vendégekkel valósították meg, amihez némi rugalmasság kellett. A gordiuszi csomót az vágta ketté, hogy a házhoz szállítások nyitva hagyott lehetőségével élve a borok és az ételek mentek el a vendégek otthonába, úgy, hogy a már meghirdetett esemény előtt a szervezők házhoz szállíttatták a borkóstolás egyes tételeit vagy a szervezett vendéglátás termékét, a rendezvénykörnyezetbe illő, étteremben készre csomagolt menüt. A rendhagyó társas program menetrendje szerint a palackokat, az ételeket minden résztvevő az otthonában maga bontja fel és tálalja, majd a hozzáértő szakértőt, a céges illetékest élőben az interneten keresztül hallgatva az összes többi otthoni résztvevővel egy időben kóstolgatja azokat.