Július hatodika óta minden új autóba kötelezően beépítenek összesen kilenc biztonsági rendszert, amelyek közös jellemzője, hogy ha valami nincs rendben, jelez a vezetőnek, általában kellemetlen sípolással. A Közlekedésbiztonság azt írja, az autósok egy része az indulás előtti perceket arra fordítja, hogy kiiktassa, de legalább lenémítsa az idegtépően sípoló elektronikus segítőket.
Megőrülnek a sofőrök ezektől az új kiegészítőktől az autóban
Nincs mit tenni, kötelező.

Hozzáfűzik, a gyártók eltérő módon teszik lehetővé a segédeszközök letiltását. Van, ahol a menü legmélyéből kell kihalászni és némítani egyenként a rendszereket, más márkák a műszerfalra tesznek egy gombot, amellyel lehet némítani a segédet. Az Európai Unió előírása szerint ugyanis az eszközök kikapcsolhatók kell hogy legyenek, de minden újraindításkor élesedniük kell, ami azt jelenti, hogy nem lehet egy mozdulattal örökre megszabadulni ezektől a rendszerektől.
További Gazdaság híreink
A kilenc kötelező biztonsági rendszer, amelyektől július óta nem lehet megszabadulni:
- intelligens sebességszabályozó;
- indításgátló alkoholszonda beszerelését lehetővé tevő interfész;
- a járművezető fáradékonyságát és figyelmét érzékelő figyelmeztető rendszer;
- a járművezető figyelmetlenségét érzékelő fejlett figyelmeztető rendszer;
- tolatást segítő rendszer;
- eseményadat-rögzítő;
- fejlett vészfékező rendszerek, amelyek képesek az előttük haladó gépjárművek és veszélyeztetett úthasználók észlelésére, valamint vészfékjelzésre;
- veszélyhelyzetben működésbe lépő, sávtartást segítő rendszer;
- a veszélyeztetett úthasználók ütközéskori sérüléseinek mérséklésére alkalmas, frontális védelmi zóna.
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhez
Jön az újabb támogatás, amely erősíti a jövedelembiztonságot
Fontos bejelentést tett az agrárminiszter.

Takarodót fújtak a liberálisok: még sincs itt a világvége
Negyven évet töltöttem a klímaválság-hisztéria leleplezésével. Szörnyű árat fizettünk azért, hogy a klímakatasztrófa szöveggel házaló környezetvédő fanatikusoknak hízelegtünk – ezért lesz mindannyiunknak jobb most, hogy a hazugságaik lelepleződnek – írja cikkében Matt Ridley brit tudományos író, újságíró és üzletember.

Figyelem! Holnaptól jelentős változások lépnek életbe a Máv-csoport járatainál
Nem kell majd havonta új bérlet vásárlására figyelni.

Új nemzetközi vonalra terelik a magyar vasút legjobb minőségű kocsijait
A legendás étkezőkocsiból álló szerelvény továbbra is európai szintű szolgáltatást nyújt.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhez
Jön az újabb támogatás, amely erősíti a jövedelembiztonságot
Fontos bejelentést tett az agrárminiszter.

Takarodót fújtak a liberálisok: még sincs itt a világvége
Negyven évet töltöttem a klímaválság-hisztéria leleplezésével. Szörnyű árat fizettünk azért, hogy a klímakatasztrófa szöveggel házaló környezetvédő fanatikusoknak hízelegtünk – ezért lesz mindannyiunknak jobb most, hogy a hazugságaik lelepleződnek – írja cikkében Matt Ridley brit tudományos író, újságíró és üzletember.

Figyelem! Holnaptól jelentős változások lépnek életbe a Máv-csoport járatainál
Nem kell majd havonta új bérlet vásárlására figyelni.

Új nemzetközi vonalra terelik a magyar vasút legjobb minőségű kocsijait
A legendás étkezőkocsiból álló szerelvény továbbra is európai szintű szolgáltatást nyújt.















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!