– Castingolni két esetben kell. Amikor az embernek nincsen képe arról, hogy ki legyen, vagy ha túl sok mindenki alkalmas erre a szerepre. Azt éreztem, hogy egy ilyen hatalmas főszerep esetében, amire mindenki kíváncsi lesz az országban, – és hála Istennek ez így is lett, mert most az Arénás előadásnál fogjuk köszönteni a százezredik nézőt, tehát óriási kasszasikerről, vagy közönségsikerről van szó – nem engedhetjük meg magunknak, hogy nem adjuk meg az esélyt azoknak a színésznőknek, akik egy ilyen szerepre Magyarországon éveket várnak. Egy picit megszűrtük a majdnem háromszáz jelentkezőt, de így is több mint száz színésznőt meghallgattam. Mindenféle szerepre, nemcsak a főszerepre. Aztán a Delorisok leszűkültek hétre. Peller Anna, aki amúgy arról is híres, hogy egy nagyszerű prózai színész, természetesen nagyon jól énekel, de közben mégis meglepő volt az, hogy ő mennyire jól el tudta énekelni ezeket a nehéz dalokat. Túloldalról viszont Sári Évi, akit énekesként ismertünk meg, és utána kezdett el közelíteni a színház felé, ő pedig olyan jól tudott játszani, hogy! Megjegyzem annyira felkészültek voltak, hogy végül kettejük mellett döntöttünk. Deloris esetében – de minden jó musical esetében is – igaz, hogy jól kell énekelni, jól kell táncolni, viccesnek kell lenni, érzékenynek kell lenni, mélynek kell lenni, szépnek kell lenni. Büszkeség szerintem a magyar zenés színházra nézve, hogy hét olyan lány volt, akik közül bárki elnyerhette volna ezt a szerepet.