A The Big Slalom remixeinek többsége táncházi avagy báli tánczene, aminek remixelése hol a mulatságjellegre játszik rá, hol pedig elviszi valami álomszerű, elvont, lazítós, chillezős világba (chillezésnek közmegegyezésesen azt nevezzük újbeszélül, amikor egy fergeteges buli másnapján heverészve pihengetünk, és nyugtató zenét hallgatunk). Cserepes Károly munkakedvére nem lehet panasz, rengeteg hang van itt egymás hegyén-hátán, és az eredeti hangfelvételekhez hozzátoldott ritmizálások sem indusztriális hangok többnyire, hanem akusztikus ütőhangszerek hangmintái: kluttyognak az indiai koboldkolompok, sziszegnek a seprűzött cintányérok, katakolnak a tikfák, csilingelnek a csengettyűk, és döng, kong, brummog még számtalan instrumentum. A számok kötelezően túlnyújtottak, ez hozzátartozik az álomutazás-hangulathoz. Az összhatás akkor esik szét, amikor vérbő csujogatások, kurjongatások köré épül(ne) valami pszichedelikus atmoszféra monotóniája, egyszerűen azért, mert a két elem teljesen másféle vérmérséklet, kedély, tudatállapot. Egy hucul vagy egy román bál zenei miliőjébe is bele lehet szuszakolni a szinti space-effektjeit, ez még önmagában nem szentségtörés, csak meg kellene indokolni valamivel. De itt nincs indok azontúl, hogy az alkotó számítógépén sok érdekes hangminta van, és már nagyon csinálni kellett velük valamit. Az említett space-effektek még üdítően is hatnak, inkább a sok monoton kuttyogás idegesítő egy idő után.