Kiskőrös 1861 óta ápolja és őrzi tudatosan Petőfi Sándor örökségét. A költő születésének 200. évfordulója alkalmából a kommunikációs cég feladata a város és a kiemelt intézményekhez kapcsolódó kommunikációs és kreatív stratégia megtervezése és megvalósítása volt arculattervezési, sajtó-, illetve hirdetési feladatok mentén. A Kiskőrös várost turisztikailag újrapozicionáló és népszerűsítő kampány a költő szülővárosának kulturális örökségét és jelentőségét emelte ki.
Az ügynökség a bicentenáriumra egyedi arculatot is tervezett, amelyet egy, az országos médiumokat is megszólító sajtótájékoztatón mutattak be március 15-én. A logó Petőfi Kiskőrösön található szülőházának illusztratív átiratát jeleníti meg nemzeti színű zászlóval.
A Petőfi Szülőház és Emlékmúzeumot, Magyarország első irodalmi emlékházát októberben avatták történelmi emlékhellyé a Petőfi 200 emlékév alkalmából. Az intézmény az évfordulóra megújult terekkel és kiállításokkal is gazdagodott. A Petőfi Szülőház és Emlékmúzeum megújult arculatában a korszak hangulatát megelevenítő kézírásos tipográfia kap kiemelt szerepet. Ez mind a logóban, mind az intézmény weboldalán és a hozzá kapcsolódó kiadványban visszaköszön, a kék szín néhány árnyalatával kiegészülve.
A János Vitéz Látogatóközpont a technológia és a tradíció, a szórakoztatás és a tudásmegosztás ötvözésével egy interaktív játékos labirintusban hozza közelebb az érdeklődőkhöz Petőfi költeményének helyszíneit, alakjait és cselekményét.
Az intézmény megújult arculata a hagyományos népművészeti motívumok modern, letisztult átiratára épül.
Az arculattal együtt a látogatóközpont belső terei is megújultak, melyet sajtó-, közösségimédia- és hirdetési kampánnyal együtt népszerűsítettek.
Az intézmények esetén az ügynökség célja könnyen átlátható, színes, informatív weboldalak és kiadványok létrehozása volt, amelyek alkalmasak a kiállításokról készült gazdag képi tartalmak, a tömör információmegosztás, illetve az arculati színek, formák bemutatására. Az oldalak esetén további kiemelt szempont volt az egyértelmű használat és a könnyű kezelhetőség, valamint a reszponzív kialakítás, így minden eszközön minőségi felhasználói élményt nyújtanak.
A Petőfi 200 emlékév kiskőrösi nyitóeseményéhez, a Petőfi Szülőház és Emlékmúzeum történelmi emlékhely avatásához, valamint a János Vitéz Látogatóközpont megújulásához fűződő kampányok összesen közel kétszáz országos és megyei sajtómegjelenést eredményeztek, cikkek, személyes és online interjúk, valamint televíziós riportok és híradós tudósítások formájában.
A Kiskőrös városával való együttműködést több kiemelt kulturális és városkommunikációs feladat alapozta meg az ügynökség életében: megtervezték és bemutatták a Reformáció 500 program arculatát, és koordinálták a kiemelt hároméves esemény sajtókommunikációját, imázsfilmet készítettek, illetve ajándéktárgyakat és kiadványokat terveztek. A Budavári Önkormányzat arculatának megtervezése és bevezetése, illetve a Budapest Brand megbízásából a főváros megújult arculatának kommunikációs bevezetése is ehhez az ügynökséghez kapcsolódott.