Goebbels közel egy évtizeden keresztül kitartott Hitler mellett: az 1938 márciusában zajlott Anschlusstól egészen az 1945 májusában, a Führerbunkerben elkövetett öngyilkosságáig. Miközben Hitler a hatalma csúcsán van, Goebbels megrendeli a Jud Süß és Az örök zsidó (Der ewige Jude) című antiszemita filmeket, amelyek a zsidók tömeges meggyilkolására készítik fel az embereket. A sztálingrádi vereség és az 1944 végén egyre kilátástalanabbá váló helyzet után Goebbels a legradikálisabb propagandaakciót állítja színpadra: Hitler öngyilkosságát, családja meggyilkolását, valamint saját életének kioltását.
A Rolling Stone magazin kritikusa szerint
a film megmutatja, milyen hatékonyan rejtette el Göebbels az igazságot, hogy táplálja propagandagépezetét.
A The Guardian szerzője szerint a mozi
a színfalak mögé kalauzolja a nézőt, még inkább felhívva a figyelmet a képek és a manipulatív stratégiák hatalmával szemben, miközben bemutatja, hogyan végzi Goebbels a valóság elferdítését a beszédek megírásakor és elpróbálásakor.
Az ARD Artour nevű német kulturális magazin pedig azt emeli ki, hogy Lang filmje „lenyűgözően ötvözi az archív felvételeket a játékfilmes szekvenciákkal, nem csupán a történelmi hűség miatt, amelyek a goebbelsi propaganda működését mutatják be, a játékfilmes részek pedig a mögöttük zajló folyamatokat. A film mesteri közelkép erről a félelmetes rendszerről.”
A Göebbels – A manipuláció művészete várhatóan 2025 tavaszán kerül a magyar mozikba, az ADS Service forgalmazásában.