Nagyon izgalmas a várost fotókban látni. Mint sok római fotósnak, nekem is vannak kifejezetten kötelező: képeslapszerű, idilli, alapvetően a város, a táj klasszikus szépségét megörökítő fotóim. A város szépségét hangsúlyozó sorozatok után egyre inkább úgy éreztem: hitelesnek kell lennem és vállalnom kell a város valódi látványát szépségével és néha már a szürreális otrombaságával együtt. Róma ugyanis nem csak gyönyörűség és mostanában főképpen nem „dolce vita”, hanem van egy visszataszító, megdöbbentő, szinte sokkoló oldala is, amiről a turistakatalógusok logikusan nem írnak, bár az utóbbi években sajnos ez a szomorú vetülete egyre gyakrabban szerepel a nyugati sajtóban. Ez a szemetes, elhanyagolt, lezüllött és korrupt Róma, a telefirkált házfalakkal, kibelezett elektromos szekrényekkel, a pontatlan tömegközlekedésével, az általában alacsony szintű közszolgáltatásokkal. Egy fotósnak feladata a valóság bemutatása… Róma Janus-arcának a kevésbé szép részét is be kell mutatni, alapfeladat, hogy ezt is meg kell örökíteni. Foglalkoztatnak a részletek is, szeretem a város alkotóelemeit, szimbólumait is fotókban megmutatni; klasszikus, de akár absztrakt keretben is. Izgalmas és általam gyakran használt szimbólumok: a píneafenyő és az utak királynőjének, az Appia Anticának a kövei, a római vízvezetékek. Ezek visszatérő elemei sorozatomnak. Ezen túl szeretem fotózni a visszatükröződéseket, amelyek lehetnek a barokk kutak vizének, de akár egy egyszerű pocsolya vagy az ablakok, kirakatok visszatükröződései is, amelyek megsokszorozzák, izgalmasabbá, komplexebbé teszik a témát.