Negyvenesekből álló, hatfős társaság ül a belvárosi étterem egyik asztalánál. Miközben a megrendelt ételre várnak, telefonjukba merülnek, múlatják az időt. Néha egymásnak mutatják, hogy a város vagy a világ másik végén éppen mi történt, melyik ismerősük mit vásárolt, vagy éppen milyen képet tett fel valamelyik közösségi oldalra a gyerekéről vagy a cuki macskájáról. Amikor az étel megérkezik, szelfit készítenek magukról, majd lefotózzák az ételt is, és posztolják az Instagramon vagy a Facebookon. Kint, a téren, a padokon a Z generáció tagjai, a mai tizenévesek szintén a telefonjukba bújnak. Többségük legfeljebb az egyik füléből veszi ki a fülhallgatót, úgy beszélget a társaival, ha egyáltalán, mert ha együtt vannak, akkor is inkább filmet néznek, vagy valamelyik menő vlogger videóit a YouTube-on. Nők, férfiak, babakocsival sétáló anyukák sietnek dolgukra, szinte kivétel nélkül telefonnal kezükben. Sokan fel sem néznek a mobiljukból, úgy vágnak át ezen a gyönyörű téren, hogy észre sem veszik, milyen varázslatos helyen élnek.
Marokkó: több mint egy egyszerű konyha
Az arab ország páratlanul érdekes gasztronómiája olyan élményt nyújt az oda ellátogatóknak, amit soha nem felejtenek el