Az újságíró és felesége egy év alatt táboroztak és túráztak, régi barátokat látogattak meg és újakat szereztek, miközben részmunkaidőben folytatták munkájukat, és még pénzt is megtakarítottak. Mindezt úgy tették, hogy sohasem szálltak repülőgépre – mert a saját átalakított iskolabuszukban éltek. A Kyle Nossaman döntéséről beszámoló Popsci.com portál szerint mivel Amerikában egyre kevesebb az iskoláskorú gyerek, rengeteg iskolabusz vásárolható meg – bár ideális esetben a motorokat dízelről elektromosra kellene cserélni.
A Covid-zárlat katasztrófa volt az amerikai kiskereskedelmi szektorban – hacsak nem lakóautókat árult valaki. A kerekeken gördülő házak eladása megugrott a karantén megszűnése után: idén közel 200 százalékkal nőttek az eladások 2019 azonos időszakához képest. A lakókocsis házak egyre több ember számára a hagyományos lakástulajdonlás költséghatékony és fenntartható alternatívájaként jelennek meg. A lakókocsi az új amerikai mobilitás szimbóluma. Az adatok azt mutatják, ahogy elérik a Z generáció tagjai a lakásvásárlási kort – a tudomány általános álláspontja szerint az 1995 és 2010 között születettek alkotják a Z generációt –, annál inkább nő a mobil házak értékesítése. Más szóval, a fiatalok tudatosan döntenek úgy, hogy nem vesznek házat (amúgy sem engedhetik meg maguknak), inkább lakóautókat vásárolnak. Miután szemtanúi voltak a pénzügyi válságnak, amely elvitte szüleik megtakarításait, aligha lehet őket hibáztatni, amiért jobban hisznek a mobilitásban, mint a tulajdonban.