Az Ugar Brewery első teljes üzleti éve a 2016-os volt. Minden üzem esetében, és így az Ugarnál is látjuk, hogy a piacon való ismertség megszerzéséig rögös az út, de ha ez sikerül, és a sörök jók, akkor a fogyasztók képesek a hátukon vinni a jobb hazai főzdéket. Az Ugar a maga 25–60 millió forint közötti eszközállományával a kisebb hazai sörfőzdék közé tartozik még a kisüzemi szektoron belül is; ennek ellenére (vagy talán éppen ezért?) sikerült nagyon jól reagálniuk a piaci trendekre, és szépen lassan felfuttatni az eladott sörök értékét is. Bevételük 2021-re egyenletes építkezéssel meghaladta a hetvenmillió forintot is, amely mellett sikerült még ha szerény, de akkor is pozitív előjelű – kétmillió forintos – profitot elérniük. Sokszor hangoztatom, és ezt teszem most is, hogy a kisüzemi szektorban a nullszaldós eredmény már siker, különösen, ha a teljes iparágat és minden szereplőjét nézzük. Az Ugar ilyen formán való sikerét pedig megerősíti, hogy a kezdeti magas mértékű hiteleiket igyekeztek folyamatosan csökkenteni, és a koronavírusos éveket nem nézve a hiteleik értéke csökkenő pályán volt, azaz a cég egyre inkább ki tudta termelni pusztán a sörökből a működés alapját.

Az, hogy a számok nem mutatnak negatív képet, és ezt az iparágon belül erősen pozitívnak értékeljük, megerősítést nyer a söreik megkóstolása után is. Szortimentjüket jól látható módon rendezik külön kategóriákba, amelyeken belül egységes stílust, egységes megjelenést hordoznak termékeik. Az alapszortiment, amelyet a Fake your Pils, a Hopjuliska, a Nomád jelent, jól egészítik ki a zöld- és fekete teás söreik, a másik alapszortimentjük az extravagánsabb Stróman, Strómanova, Agrár X, Speedo, tételekből áll. Ezek mellett ott vannak a saját kísérleti sörök, a Trailerek, és a speciális, sokszor magasabb alkoholtartalmú, fekete címkével ellátott prémium sörök is. Pusztán megjelenésben teljesen rendben van a brand, úgyis mondhatnánk élve a cég jelmondatával, hogy nem pusztán a sörök vannak rendben, hanem a márka is.