Az idén harmincéves Szent András Sörfőzde a hazai sörpiac megkerülhetetlen szereplője. Ennek több oka van, amelyek között a két legfontosabb, hogy értenek a sörkészítéshez és értenek a termékeik értékesítéséhez is. Ez a két kompetencia bármennyire is triviálisnak hathat, szétnézve az iparágon belül, sokszor csak az egyik, olykor egyik sem jellemzi a piaci szereplők képességeit. A sörfőzés is, és az értékesítési is szakma. Előbbit sörfőzők, utóbbit közgazdászok művelik.
A Szent András Sörfőzde pedig abban a szerencsés helyzetben van a közel tíz évvel ezelőtti tulajdonosváltás óta, hogy miközben hozzáértő sörfőzők dolgoznak az üzemben, maga a cég két hozzáértő közgazdász tulajdonában és vezetése alatt van, ezek együtt pedig jól meglátszanak a vállalat eredményeiben is.
Míg 2017-ben a cég 126 millió forintos profitjával abszolút piacvezető volt, addig 2023-ra méretében is a 3. legnagyobb hazai sörfőzdének tekinthető a másfél-két milliárd forintot meghaladó mérlegfőösszegével. Érdekesség, hogy a befektetett eszközök növekménye 2014–2023 között pont 1993 százalék volt, amely egyben az alapítás évszáma. Noha a koronavírus érezhetően megviselte a vállalkozást, ahogy a mostani infláció és energiaár-növekedés sem kedvez különösen az iparágnak, a vállalat mégis növelni tudta eddig az értékesítése volumenét, amelyben nagy szerepet kapott a megújuló receptúrák mellett (amelyet az elkötelezett fogyasztók érzékeltek így legelőbb) a dizájn, a megjelenés megújítása is.

Az új Szent András címkék sokkal letisztultabbak lettek a korábbiaknál, ugyanakkor az egyes sörnevek és azok stílusa hangsúlyosabbá, azaz nagyobbá vált a logókon belül.
Ez a változás beilleszkedik abba a sorba, amely a pannonhalmi sörök megjelenésével kezdődött, azaz a Szent András is jól ismerte fel, hogy a piaci sörkavalkádban, amelyen az egyre túldíszítettebb megjelenés felé mozdultak a trendek, a vásárlók figyelmét valóban az ettől eltérő, könnyed egyszerűség kelti fel mind jobban. Valami olyasmi hatás ez, mint amikor azt látjuk a kisüzemi sörpiaci trendek között, hogy a lagerek, amelyekkel sokáig szemben definiálta magát az újhullámos craft sörforradalom, egyre inkább előtérbe kerülnek, és az egyébként kihívást jelentő stílust egyre több kisüzemi főzde készíti, és egyre több fogyasztó vásárolja.