Van egy 16 éves magyar fiú, akinek a versenyzői sisakját többek közt Max Verstappen, Charles Leclerc, Valtteri Bottas, Lando Norris, Sergio Pérez és Nico Hülkenberg is aláírta. Mi több, öt versenyző kivételével a Formula–1 teljes idei mezőnye megállt neki a Hungaroringen az idei Magyar Nagydíjon, és néhány bátorító szóval is ellátták. Ő Bucsi Attila, aki ezen a hétvégén pályafutása eddigi legnagyobb kihívása előtt áll.

– Tavaly is voltam kint az F1-en, és a paddockban épp nálam volt a sisakom, amikor véletlenül összefutottunk Max Verstapennel – mesélte el lapunknak a nagy találkozások történetét Bucsi Attila. – Akkor nem készültem arra, hogy aláírást kérek, nem is volt nálam filctoll, de gyorsan szereztünk egyet valakitől, és spontán aláírattam vele a sisakom. Idén már tudatosan készültem erre, három filctollat is vittem magammal, és öt versenyző kivételével mindenkivel sikerült aláíratnom a sisakomat. Jó fejek voltak, megálltak, néhány szót is váltottunk, és amikor megtudták, hogy én is autóversenyző vagyok, biztattak. Lewis Hamilton volt az egyetlen, aki valamiért nem akart aláírni egy sisakot, négy pilótába, köztük Fernando Alonsóba pedig egyszerűen nem botlottam bele.
Autósportos berkekben Bucsi Attila neve már évek óta ismert, a szakemberek hatalmas tehetségnek tartják, Michelisz Norbert azt mondta róla, hogy a képességei alapján az ő sikereit is túlszárnyalhatja.
Pedig Michelisz a magyar autósport történetében a legnagyobb sikert vitte véghez 2019-ben azzal, hogy a túraautó-világkupa bajnoka lett, és idén jó úton jár az ismétlés felé, hiszen túl az idény felén a bajnokság első helyén áll. Bucsi Attila pedig ezen a hétvégén már ugyanabban a kategóriában, TCR-autóval debütál az M1RA-csapat színeben egy Hyundaijal a kelet-európai bajnokságban.
Verstappen szimulátoron kikapott tőle a nyáron
A TCR-kategóriában 16 éves kor alatt nem lehet nemzetközi versenyeken indulni, ez a minimum korhatár. Bucsi gyakorlatilag amint lehet, autóba ül, hiszen augusztus 17-én ünnepelte a tizenhatodik születésnapját, ami zöld lámpát adott neki a TCR-kategóriába való belépéshez. Hogy megérett rá, az a tavalyi hibátlan suzukis év után már nem lehetett kérdés: az idény összes futamát megnyerte a Swift Cup Europe-ban. Ez a bajnokság jó alapot ad, a tanulóévekre kiváló, de egy bizonyos pont után már nem készít fel a nagyobb kihívásokra, ezért Bucsi idén hosszabb kihagyásra kényszerült, amíg betöltötte a tizenhatot, amit az M1RA immáron TCR-autóban vezetett tesztekkel és a háttérben zajló felkészüléssel hidalt át.