Mint már bizonyára értesült róla, közérdekű adatigényléssel fordultunk a budavári önkormányzathoz a következő ügyekben:
Régi-új gazdaságpolitika kell!
Mindenképpen meg kell tartani a magyar járműipart Magyarországon.
Mint már bizonyára értesült róla, közérdekű adatigényléssel fordultunk a budavári önkormányzathoz a következő ügyekben:
1.: Vámos Ágnes, a tavalyi önkormányzati választásokon az ellenzék által támogatott jelölt, jelen pillanatban az önkormányzat oktatási és kulturális tanácsadója. A Vár szívében lakik egy önkormányzati lakásban.
Tudni szeretnénk, mekkora lakást bérel Vámos Ágnes? A bérleményért milyen címen és mennyi bérleti díjat fizet? Hogyan jutott hozzá ehhez a bérleményhez? (Nyugodtan térjenek ki válaszukban az úgynevezett „trükkökre”!)
Vámos Ágnesnek üzlete is van a Várban. Tudni szeretnénk, az üzlethelyiségért mennyi bérleti díjat fizet?
2.: Bakró-Nagy Ferenc az önt támogató, balliberális Index című internetes portál főmunkatársa. Egy önkormányzat által nemrégiben tökéletesen felújított önkormányzati lakásban lakik.
Tudni szeretnénk, Bakró-Nagy Ferenc milyen körülmények között jutott hozzá önkormányzati bérleményéhez? Mekkora lakást bérel, és ezért mennyit fizet havonta, milyen címen?
3.: Tamási Miklós, a Soros-féle CEU Open Society Archives vezetője volt, ő hozta létre a Fortepant. A budai Vár szívében lakik, néhány száz méterre a Miniszterelnökségtől.
Tudni szeretnénk, hogyan jutott hozzá az önkormányzati lakáshoz? Mekkora a bérleménye, és ezért havonta mekkora bérleti díjat fizet, milyen címen?
4. Diósdi László, 1986-ban Rózsa Ferenc-díjjal kitüntetett baloldali újságíró, az ön nagy támogatója, a kampány alatt a várnegyed suttogó propagandájának vezéralakja, ahogy háta mögött hívják, a „vár öreg komcsija”. A budai Várban lakik, a vár szívében, alig néhány száz méterre a Miniszterelnökségtől. Tudni szeretnénk, hogyan jutott hozzá az önkormányzati lakáshoz? Mekkora lakást bérel, és ezért mennyi bérleti díjat fizet, milyen címen?
5.: Baráth Etele egykori szocialista országgyűlési képviselő, a baloldali kormányokban államtitkár, majd miniszter.
Az ő esetében arra vagyunk leginkább kíváncsiak, miképpen jutott hozzá egy műemléki épülethez a budai Várban? Látni szeretnénk az ezt lehetővé tévő egykori szerződéseket, különös tekintettel arra, hogy a budai Várban azért nem lehetett a lakásokat megvásárolni a rendszerváltás után, mert műemléki védettség alatt álltak, állnak. Baráth Etelének ez mégis sikerült, tudni szeretnénk, hogyan.
S ennek kapcsán azt is szeretnénk tudni, hogy a törvényi tiltás ellenére bizonyos műemlék épületek hogyan kerültek mégis magántulajdonba? Ki döntötte el, hogy ezekbe az épületekbe kik költözhetnek, ilyen módon azonnal megtízszerezve a vagyonukat?
Szeretnénk tudni azt is, hogy ezekben a folyamatokban milyen része volt az ön édesanyjának, aki a tanácsrendszertől egészen a rendszerváltásig a kerület legnagyobb hatalmú és legnagyobb befolyással bíró jegyzője volt?
Várjuk a közérdekű adatok mielőbbi kiadását.
A következő névsorral majd azután jelentkezünk, ha ezt megkaptuk.
Végezetül még egy kérdés: a rendszerváltás óta, vagyis harminc éve a budai Várban mindenki egységesen annyi bérleti díjat fizetett bérleményéért, amennyi az önkormányzat által hozott rendeletben szerepelt.
Nem volt különbség jobb- és baloldali bérlő között. Önök immáron egy éve, hazug gazember „újságírók” segítségével elindítottak egy aljas kampányt, amellyel azt a látszatot keltették, mintha jobboldali közszereplők más elbírálás alá estek volna, mint a többi lakó. Ön pedig be is jelentette, hogy felül fogják vizsgálni a bérleti díjakat. A kérdés: csak az enyémet és a többi jobboldaliét, vagy az ön tanácsadójáét, Vámos Ágnesét és a többi baloldali közszereplő és újságíró bérleti díját is?
Izgatottan várjuk válaszaikat!
Mindenképpen meg kell tartani a magyar járműipart Magyarországon.
A elrettentő nyugati példák láttán kezdjük jobban értékelni azt, amink van!
A nagyhatalmak 56-os cserbenhagyása máig szóló gyalázat és történelmi sérelem.
A kommunista rezsim aljas volt, beszivárgott az életünkbe, mindenkit máshogyan tett tönkre.
Orbán Viktor: Öveket becsatolni, izgalmas lesz!
Befenyítette az Egyesült Államok Észak-Koreát
Egyszerre kaptak a szívükhöz a NASA tudósai: 43 évnyi síri csend után jelet küldött a rádióra a Voyager
Bejelentést tett az Erste: erre egy évtizede nem volt példa Magyarországon
Csupán három kérdés, mégis csak az emberek 5 százaléka tudja rá a választ
Üvegvisszaváltás: újabb szigorítás, most az Auchan keményített
Újabb tragikus hír: elhunyt Forgács Gábor színész
Böde Dániel: A Blanka este lehet, hogy forgatni fog az ágyban
Szalai Attila váratlan esélyt kaphat, Dárdai lehet előtte a példa
Dombi Tibort a magyar válogatott korábbi szövetségi kapitánya válthatja
Összenő, ami összetartozik: egy asztalnál egyezkedett a DK és a Tisza Párt
Magyar Péter bukása már a küszöbön van, nem kell sokat várni
Mindenképpen meg kell tartani a magyar járműipart Magyarországon.
A elrettentő nyugati példák láttán kezdjük jobban értékelni azt, amink van!
A nagyhatalmak 56-os cserbenhagyása máig szóló gyalázat és történelmi sérelem.
A kommunista rezsim aljas volt, beszivárgott az életünkbe, mindenkit máshogyan tett tönkre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.