Noha a márka felelősei hangsúlyozzák, belátható időn belül nem számíthatunk akkumulátoros-elektromos Corvette-re, a GM formatervezői ezt nem veszik tudomásul, és a brit stúdióban készített tervek után most Kaliforniában is villanymotorral képzelik a sportmodell jövőjét.

A California Corvette nevű autót a GM Advanced Design stúdiójában alkották meg Pasadenában, ahol a helyi autós kultúra is nagy hatással volt a tervezőkre. Természetesen ahogy a brit tanulmánynál, úgy itt is hangsúlyozzák, hogy n
incs tervben ennek az autónak a sorozatgyártása, ami nem zárja ki azt, hogy az itt látható ötletek nem jutnak el odáig.
Ezt egyedül a legérdekesebb megoldással kapcsolatban lehet kizárni, az utastér feletti tetőt az első szélvédővel és az oldalablakokkal együtt le lehet venni, ilyenkor a sportkocsiból teljesen nyitott versenyautóvá válik a California Corvette.

Ahogy a brit autónál, itt is erőteljes a vízszintes tagolás, csak itt vörös színnel emelik ki ezt a megoldást, és szemmel láthatóan a harmadik generációról vették az inspirációt a jellegzetesen kidomborított kerékjáratokhoz. A keskeny utasfülkében már a szimulátor-pilóták érzik otthon magukat, ennek érdekében lemondtak a hagyományos kormánykerékről is, de nincs központi érintőképernyő sem, helyette fel-a-fejjel kijelző jeleníti meg a vonatkozó információkat – már ha fent van a tető és van szélvédő.

Karbonvázra építették fel a 4669 mm hosszú, 2184 mm széles, 1051 mm magas és 2767 mm tengelytávolságú karosszériát; ez nagyjából akkora alapterület, mint egy mai Corvette, csak második az arányok és sokkal laposabb a felépítmény.
A jármű alsó részét az aktív elemeket is tartalmazó aerodinamikai csomagnak szentelték,
így lehetett letisztult a felső rész. A technikáról annyit árultak el, hogy a formatervezők T alakú akkumulátorral képzelik el megvalósítani a California Corvette hajtását.
