Három gyerek, négy kerék, hét ülés és 2,5 millió forintos állami támogatás – ez a kormány egyik legújabb ajánlata a nagycsaládosoknak. Jól hangzik, de vajon tényleg indokolt az a hét ülés? Talán emlékeznek még, hogy a rendszerváltás előtti években sokkal kisebb autókban is elfértünk. Polski Fiatban, Trabantban a négy-öt tagú családok bizony megjárták Olaszországot, Franciaországot, Svájcot, ha lehetőségük adódott rá. Ma már más világ van, egyfelől kötelező a biztonsági gyerekülés használata, másrészt sokkal nagyobbak, tágasabbak az autók. Már-már mosolyt csal az ember arcára, ha látja, hogy a büszke ifjú apa kingsize terepjárót vesz, majd a hátsó ülés közepére beállítja az egy szem bébiülést. Őt aztán nem érheti baj! – szinte halljuk az öntudatos kijelentést. Pedig a dolog nem ilyen egyszerű.
Magyar Péterék uniós biztosjelöltje azonosul a gazdákat tönkretevő agrárstratégiával
A Tisza Párt elnöke el sem ment a néppárti agrárbiztosjelölt bizottsági meghallgatására, hiszen korábban már bejelentette, hogy támogatja azt a tervet, amelynek részeként megszüntetnék a mezőgazdasági termelők földalapú támogatását.