A következő években számos attrakciófejlesztés történik az országban: építési beruházások, térségi, márkázási programok valósulnak meg, szállodák, fürdők, látogatóközpontok, különféle élménypontok újulnak meg vagy jönnek létre. Ezek évtizedekig tartó sikeres üzemeltetéséhez egységes szemléletformáló képzésekre van szükség a piacon, hogy a turizmus szereplői, a személyzet és a szolgáltatócégek tulajdonosai is tisztában legyenek azzal, miként működik fenntarthatóan a turisztikai ágazat, és mit képviselnek ők az országba érkező vagy a belföldön utazó turisták felé. Erről Princzinger Péter, a turizmusban ma működő 38 szakmai szervezetet tömörítő alapítvány, a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke beszélt a Magyar Nemzetnek.
Leállt az egyik legnépszerűbb futárszolgálat kulcsfontosságú rendszere
Az ügyfelek nem kapnak értesítést a csomagjaik állapotáról.