Kíváncsiak hazájukra a belföldi utazók

Magyar Nemzet
2019. 06. 14. 9:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyarok 2019-es utazási szokásait mérte fel a Bónuszbrigád és a GKI Digital. Friss elemzésük szerint a lakosság 95 százaléka utazott kikapcsolódás céljából az elmúlt egy évben: a válaszadók háromnegyede belföldön, 55 százalékuk pedig külföldön töltött pihenéssel legalább néhány napot. A fő úti cél kiválasztásában idén is a megfelelő ár a legfőbb szempont, ám míg tavaly minden harmadik ember döntött ez alapján, ebben az évben már csak minden negyediknek a legfontosabb az, hogy mennyit kell fizetnie a nyaralásért.

A felmérésben megkérdezettek legnagyobb része a szállodákat, illetve az apartmanokat részesíti előnyben, míg a magánlakások kibérlésének népszerűsége tavaly óta csökkent. A felkeresni kívánt szálláshely iránti igények is változtak tavaly óta: bár továbbra is az elhelyezkedés a legfontosabb, de az elmúlt évhez képest az utazóknak fontosabbá vált az akadálymentesség és a wellness megléte.

A lakosság java a belföldi utazást a nyaralás előtt 1-4 hónappal kezdi szervezni, ugyanakkor minden negyedik válaszadó kevesebb mint egy hónappal az utazás előtt, last minute szokott szállást foglalni.

A határon túli utazást a legtöbben 3-6 hónappal az út előtt kezdik tervezni. Megállapították: a magyarok kifejezetten szeretnek belföldön pihenni, új helyeket felfedezni az országban. A legtöbben várost néznek, wellnesselnek vagy kirándulnak a hazai tájakon.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.