Nem sok jobb dolog történt a magyar vasúttal az ezredforduló óta, mint az elektromos motorvonatok megjelenése a főváros környéki és a távolabbi közlekedésben. A FLIRT járművek használata – ahol ez együtt járt a pálya rekonstrukciójával – két számjegyű utasszám-növekedést eredményezett. Hamarosan megérkeznek a Stadler emeletes vonatai is, amelyek a nagy forgalmú viszonylatokon, egyszerre hatszáz embernek kínálva ülőhelyet, érdemben csökkentik majd a zsúfoltságot. Érthető, hogy az üzemeltető MÁV-Start büszkén állítja ki ezekben a hetekben a nagy pályaudvarokon a hamarosan forgalomba álló KISS-t, miközben a Dunakeszi Járműjavítóban folyamatosan végzik a szerelvények végszerelését, az elkészült példányok pedig megkezdik hatósági vizsgájukat. A két, már legyártott KISS-en a nemzetközi tesztpályákon klíma- és menetdinamikai teszteket végeznek. Hamarosan megkezdődik a MÁV-Startnál a mozdonyvezetők oktatása.
A német Zöldek teljes valóságtagadásban vannak
Úgy tesznek, mintha mi sem történt volna.