Sokan úgy gondolják, hogy egy tisztán elektromos személyautó mindenképpen kisebb terhelést okoz a környezetnek, mint egy benzines. Ezt a téveszmét cáfolja a német autóklubnak, az ADAC-nak az új autók kínálatában évről évre végrehajtott teszt- és analízissorozata. Ráadásul vannak alternatív üzemanyagok, amelyek versenyképesek lehetnének az akkumulátoros-villanyos technikával, de annak hátulütői nélkül. Csakhogy az Európában működő vagy a piacon jelen lenni kívánó autógyártók közül a legjelentősebbek már elkötelezték magukat, hogy belátható időn belül, az évtized végére átállnak a tisztán elektromos autók gyártására. Ezzel a kérdés el is dőlt, hiszen a vásárlók gondolhatnak bármit, végső soron csak azt vihetik haza, amit a szalonokban kínálnak. Az más kérdés, hogy a gyártók nem a maguk jószántából döntöttek így, hanem az Európai Unió szabályozása kényszerítette rá őket, amely a járművek helyi szén-dioxid-kibocsátását határozta meg, és a határértéket átlépőket olyan komoly pénzbüntetéssel fenyegeti, ami gazdaságossági értelemben hiábavalóvá teheti a tevékenységüket. Vagyis végső soron politikai döntés született, az indoklás szerint a Föld ökoszisztémájának védelme érdekében.

Csődeljárás indulhat Bige László cége ellen, ha nem sikerül dűlőre jutnia a hitelezőkkel
Közeleg a végső határidő, óriási bajba kerülhet a Nitrogénművek, ha nem jön össze a megállapodás.