Hogyan mérhető a tanulói jóllét? A tudomány hogyan tudja vizsgálni az önértékelés jellemzőit? – ilyen kérdésekre is választ kaphatnak az Iskolakultúra című, pedagógusoknak szóló folyóirat olvasói. De Alan Kendle könyvének ajánlójaként szó esik az afantáziás gondolkodásról is, mely jelenség megértése nagy segítség lehet pedagógusnak és diáknak egyaránt, hiszen az emberiség közel 3%-a a többséggel ellentétben nem képes tudatosan képekben emlékezni, gondolkozni, ezért fontos ezt felismerni és megfelelően segíteni az érintetteket a képességeik kibontakoztatásában. Mint kiderül, afantáziásoknak tekintik jelenleg azon személyeket is, akik bár nem tudnak tudatosan képekben emlékezni, de „átlagosan”, azaz „színes filmekben”, „képekben” álmodnak; de ugyanide sorolják azokat is, akiknek álmait „csak” érzések, mozgások építik fel; sőt azokat is, akik semmilyen érzékszervüktől kapott információt nem tudnak hasonlóan „érzékletesen” felidézni, mint ahogy megélték.
Holnap este debütál a világhírű magyar tudósról készült dokumentumfilm
A Dunán láthatjuk a Neumann Jánosról szóló alkotást.