Az események folyamán több szimpatikus és antipatikus karakter történetével találkozunk, melyek sokszor csúfos véget érnek: öngyilkos merénylők, tömeggyilkos migránsvezér, álszent köztársasági elnök, ügyeskedő muszlim-vezető, gyáva újságíró, suicidhajlamú elitszármazék balos aktivisták, bosszúállók, a családjukat keresők, önáltató könyvelő, nyugalmazott katonatiszt, félvér kislány. Nem árulom el, ki hogyan és miért hal meg, ha egyáltalán... Apropó halál! Obertone magát a gyilkossági aktust egy mondattal elintézi, viszont a halált magát naturalisztikusan mutatja be. Egyszerre elidegenít, és bevonz a történetbe. Egész stílusa olyan, mintha egy képregényt néznénk-olvasnánk, szikár tőmondatok, rövid, párszavas dialógusok, a legtöbb esetben nem túl bonyolult karakterek, minimalista környezetleírás jellemzik, mégis erős képi világot teremt. Sőt, megvannak a kikacsintások is az olvasó felé, hogy hé! ez (még) csak egy fikció, hiszen például a képzeletbeli Párizsban már van Merkel utca...