Most már profi vagyok! – gondoltam magamban a két hónapja tartó karanténos bevásárlások után.

Kilenc magyar rendező, akik felrobbantják a jövőt szeptemberben
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért a Színház-és Filmművészeti Egyetem.
Most már profi vagyok! – gondoltam magamban a két hónapja tartó karanténos bevásárlások után.
A pénztárgépnél jólesően konstatáltam, hogy magabiztosan nyúlok a kék esőkabátom mellén lévő bal oldali zsebemhez, ahol a magammal való megállapodásom eredményeképpen mostanában, pontosabban a karantén óta tartom a pénzemet. Mert ugye, a pénz hordozza a legtöbb vírust. Fizettem és visszatettem a visszajáró aprót a karanténba, vagyis ugyanabba a baloldali felső zsebbe, hogy ne érintkezzen semmi mással. A kijáratnál, a mozdulataim precizitásától elégedetten, fertőtlenítettem a kezem és boldogan léptem ki a napsütötte parkolóba, hogy na, most végre megtanultam, begyakoroltam a zsebeimmel való bánásmódot.
Nyugodtan elsétálok az autómig. Benyúlok a nadrágom bal farzsebébe, hogy előkotorjam az autókulcsot, mely a második legveszélyesebb tárgynak ítéltetett, ami a vírusokat illeti. Jó Isten! Nincs a farzsebemben a kulcsom! Elöntött a méreg, elszédültem. Ez nem lehet igaz! Hogy történhet meg, hogy most, mikor már minden kötelezően hordozandó tárgyamnak megtaláltam az elkülönített zsebét, mikor már megtanultam, hogy úgy öltözzem, hogy pontosan nyolc zsebem legyen, minden dolgomnak külön-külön, és be is gyakoroltam, hogy rutinosan csak abba a zsebbe nyúljak, amelyből valamit ki akarok venni, hogy most összeomlik a rendszer. Valami nincs rendben!
Óvatosan kívülről tapogatom a zsebeimet, hátha érzékelem külső tapintással a slusszkulcsom. Nem megy. Minden zsebem dugig tömve. Amennyiben tovább akarok menni, kénytelen leszek belenyúlni valóságosan is a zsebeimbe, melyekben ki tudja, mennyi vírus lopakodik.
Sorra veszem:
Végig kellett kutatnom az összes zsebem, míg végül a pénz között megkerült a slusszkulcsom. Teljesen befertőződtem.
Hazamegyek és kezdhetem elölről az egészet, mint régen, még a karantén elején, amikor még nem volt saját rendszerem, elkülönített karanténos zsebekkel, ebből következően pedig mindent összefogdostam. Akkoriban még minden vásárlás után, minden tárgyamat, minden kilincset, érintett felületeket, kulcsot, élelmiszert, cipőt, szemüveget, igazolványt, telefont, táskát, pénztálcát, golyóstollat, stb. lefertőtlenítettem egy vásárlás után. Hogy ezt a rengeteg fertőtlenítést megspóroljam, képes voltam lemondani a legutolsó utazásom alkalmával Barcelonában vásárolt legszebb táskámról is, hogy ne hordozzam benne a vírust.
A pénztárcámtól is megszabadultam, hogy ne kelljen mindig összetapogatnom. Kitaláltam egy forradalmian új szisztémát: a zsebes karantént, mely szerintem egy zseniális invenció. Pontosan nyolc zsebből állt: négy nadrágzseb, négy esőkabátzseb. Így mindent precízen izoláltam, veszélyeztetettségi szempontok szerint és csak azokkal a tárgyakkal érintkeztem, amelyekkel muszáj egy ilyen lakhely elhagyás során. Ezért pontosan nyomon tudtam követni, hogy mi után kell, fertőtlenítsek. Nem is sejtettem, hogy valamikor összekeveredek, összezavarodok teljesen.
Most számomra összeomlott a világ! Nincs megoldás!
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért a Színház-és Filmművészeti Egyetem.
Június 30-án, 87 éves korában elhunyt Kenneth Colley brit színész, akit a legtöbben Piett admirálisként ismernek az eredeti Star Wars trilógiájából.
Megdőlni látszik az a rendszerváltás óta gyakran hangoztatott állítás, miszerint a magyar filmek nem lehetnek rentábilisek. A közelmúltban egyre több jel mutat erre, nem csak a Hogyan tudnék élni nélküled? egymilliós nézettsége.
Igazi művészeti kaleidoszkóp várja a közönséget.
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért a Színház-és Filmművészeti Egyetem.
Június 30-án, 87 éves korában elhunyt Kenneth Colley brit színész, akit a legtöbben Piett admirálisként ismernek az eredeti Star Wars trilógiájából.
Megdőlni látszik az a rendszerváltás óta gyakran hangoztatott állítás, miszerint a magyar filmek nem lehetnek rentábilisek. A közelmúltban egyre több jel mutat erre, nem csak a Hogyan tudnék élni nélküled? egymilliós nézettsége.
Igazi művészeti kaleidoszkóp várja a közönséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.