– Nehéz megmondani. Ez sokszor nem a művészen múlik, a véletlen műve is, hogy az egyik lépcső hogyan hozza a másikat. Az élet minden egyes pillanatát komolyan kell venni. Ha létrejön egy találkozás, akármelyik kis galériában, az új lehetőségeket hoz magával. Sokat tett az elismertségemhez, hogy 1993–94-ben Pierre Cardin galériájában dolgoztam. Ő az a tervező, aki szereti a művészetet, ismerte Salvador Dalít, benne volt a művészi körökben, és hívott, állítsak ki a galériájában. Akkor azt gondoltam, ő egy világhírű ember, biztos segíteni fog nekem. De azt mondta, azért nem segít, mert olyan vagyok, mint ő: meg fogom csinálni a magam karrierjét, és attól leszek még erősebb. Ennek persze nagyon nem örültem. Az viszont jó volt, hogy hallott rólam egy japán galéria, így elkezdődött a karrierem Japánban, ehhez később hozzájött az amerikai. Ezek fontos fejezetek az életemben, de azt is meg kell jegyeznem: épp annyira vagyok világhírű, mint amennyire nagyon egyszerű. New Yorkban egy kiállításon állapította meg valaki rólam, hogy szemben Andy Warhollal, aki hírességeket vitt vászonra, én hétköznapi embereket festek, ezzel világhírűvé téve őket.